Volgens mij is ep 1-13 seizoen 1. Dit had eigenlijk de hele serie moeten zijn. Maar door het succes zijn er nog afleveringen bij gemaakt (waarschijnlijk dan de laatsten van seizoen 1 en een hoop van seizoen 2), dan is het volgens mij na aflevering 22 gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:01 schreef Merkie het volgende:
Seizoen 1 is nog bezig, in Amerika is net aflevering 18 uitgezonden. Er komen in totaal 22 afleveringen van seizoen 1, en daarna komt een tweede seizoen.
Dan is dit toch seizoen 1quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens mij is ep 1-13 seizoen 1. Dit had eigenlijk de hele serie moeten zijn. Maar door het succes zijn er nog afleveringen bij gemaakt (waarschijnlijk dan de laatsten van seizoen 1 en een hoop van seizoen 2), dan is het volgens mij na aflevering 22 gedaan
Maar goed ook.
Dat zijn warezquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
-edit: warezvraag...mag dus niet-
Nou ja, het lijkt me dat ze de serie ook niet superlang kunnen rekken. Hij moet toch een keer vrij komen of hij gaat doodquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens mij is ep 1-13 seizoen 1. Dit had eigenlijk de hele serie moeten zijn. Maar door het succes zijn er nog afleveringen bij gemaakt (waarschijnlijk dan de laatsten van seizoen 1 en een hoop van seizoen 2), dan is het volgens mij na aflevering 22 gedaan
Maar goed ook.
18 downloaden komt niet in je op?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dat zijn warez
NIW.. ben nu dus echt door m'n afleveringen heen.. 17 net gekeken dus tja.. afwachten dan maar..
lost klopt niet? Wordt juist eng zoals het klopt.. Lost zit echt goed in elkaar, Prison Break ook volgens mij(van wat ik tot nu toe gezien heb iig).quote:Op woensdag 19 april 2006 16:53 schreef Nesle het volgende:
Eerste seizoen was oke.
Maar nu.. het klopt gewoon niet : /
Maar hey. Da's mijn mening he
Zie hier:quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef Nesle het volgende:
Ik kan verdikkeme geen lost topic vinden.![]()
Anders zit ik hier maar te miepen over Lost![]()
Prisonbreak is geweldig
Nee, de tattoo is door iemand anders gezet. Toch denk ik niet dat zijn celmaat wijs zou worden uit die tattoo.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef Undergod het volgende:
ik dacht gezien te hebben dat hij het ook zelf getatoeerd had, dus ik weet niet of het ook op zijn rug zit?
maar anders doet zijn celmaat het wel denk ik.
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef Nesle het volgende:
Maar hij zat toch zelf ook nog aan die tattoo te prutsen met dat spul?
Haha, daar komt het inquote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Nesle het volgende:
Ooh okay
Ja zie ik heb de eerste 10 min van de eerste aflevering gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |