abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:01:00 #91
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60361789
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is Squeeze Me tof
, khoorde het nummer voorbij komen tijdens een preview van het Tele2-voetbalkanaal en het swingt de figuurlijke pan uit!

Wat je vindt, ...
  zondag 27 juli 2008 @ 15:23:27 #92
172490 Jetje86
Ja,ja ik ben me dr eentje
pi_60378545
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:01 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

, khoorde het nummer voorbij komen tijdens een preview van het Tele2-voetbalkanaal en het swingt de figuurlijke pan uit!

Stilzitten kan niet bij dit nummer haha GEWELDIG!!
But that was when I ruled the world..
pi_61640140
Gisteren gezien op festival in Helmond, wil ze graag es in een clubtour zien!
pi_64460520
Gisteren naar toe geweest in Eindhoven. Wat ik me afvroeg: Die ene van wipneus en pim is bij kraak en smaak maar volgens mij was ie er gisteren live niet bij. Of ziet er ineens anders uit dat ik 'm niet herken. Het was trouwens super gaaf.
pi_64460699
Het concert was met de zangeres maar ook met een zanger. Volgens mij de zanger die "Man Of Constant Sorrow" echt zingt maar ik kan er weinig van vinden. "Man Of Constant Sorrow" is van Skeewiff als ik het goed begrijp. Maar dat is geen nederlandse band. Die zanger sprak accentloos nederlands. Ik begrijp er niks van.
pi_64460828
Was er gisteren ook bij in de Effenaar.

Ben niet zo goed met gezichten, maar een vriend van me waarmee ik daar was herkende Pim ook niet op het podium. Man of constant sorrow is al een heel oud nummer. Zanglijn is gesampled door Kraak & Smaak, dus die gast op het podium (gaaf pak overigens ) is niet de stem van de cd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_64460861
Hoogtepunt voor mij was de remix van Squeeze Me gevolgd door Money in the bag.

En natuurlijk de afsluiter, Keep on searching.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_64465985
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef zjroentje het volgende:
Was er gisteren ook bij in de Effenaar.

Ben niet zo goed met gezichten, maar een vriend van me waarmee ik daar was herkende Pim ook niet op het podium. Man of constant sorrow is al een heel oud nummer. Zanglijn is gesampled door Kraak & Smaak, dus die gast op het podium (gaaf pak overigens ) is niet de stem van de cd.
Ik moet zeggen dat de stem wel erg leek op het origineel. Ik vond alles super vet alleen die balled niet ik weet de titel niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')