Dingen zijn slecht geregeld/onduidelijk, er worden vaak beslissingen genomen die ik onterecht vind, reader gekocht van 53,50 waarvan ten eerste de volgorde van artikelen niet overeenkomt met de college-opzet (zodat je mooi kunt gaan zoeken waar de teksten staan die je moet lezen) en ten tweede kan ik de eerste pagina's niet eens lezen omdat de letters te klein zijn (en ik aan het wachten ben op mijn nieuwe bril, I admit), etc.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:48 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ndrgrnd was weer leuk!
Waarom heb je het gehad met de uni Kauki?
Nope, je grote vriendin Els heeft op het laatste moment (lees: eergisteravond) de volgorde van de colleges nog aan moeten passen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit die reader niet eens op volgorde joh? Lekker geregeld
Naja, daar kan Postelein weinig aan doen, die fout ligt waarschijnlijk bij de Copyshop...
Ik gok omdat het dan extra stroom kost ofzo... maar er wordt niets tegen gedaan hoor! Op de jacob canisstraat mag het eigenlijk ook niet, maar onze huisbaas die werkelijk óveral over zeikt, heb ik daar niet over gehoord toen hij zag dat ganggenoten van me het wel haddenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:47 schreef Brammie1 het volgende:
weet iemand waarom je geen koelkast op je kamer in Hoogeveldt mag hebben?
Ik heb zelf ook gewoon een eigen koelkast, maar zoveel stroom trekt zo'n ding toch niet? Mijn koelkast trekt volgens mij ongeveer 130kWh. Wie weet hoe je dat omrekend naar Watt? Kan ik 'm even vergelijken met m'n PCquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Denk dat F gelijk heeft, zal wel tegen hoge stroomrekeningen zijn. Ik heb hier ook gewoon een koelkastje staan, heeft de complexbeheerder ook nog nooit wat van gezegd toen ie op m'n kamer was.
Ik zag je nog, maar net toen ik hoi wilde zeggen was je weg...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef DonStefano het volgende:
Vond ndrgrnd niet zoveel aan gisteren eigenlijk; iets te veel volk en iets te weinig fatsoenlijke muziek. Ook nog ff naar 't allerlaatste Openpandfeest in 042 geweest, dat was dan wel weer leuk
haha, 2x als je goed had opgeletquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:31 schreef Brammie1 het volgende:
Hé jordy heb je corvee ofzo? Je kwam net met een winkelwagen oudpapier voorbij
Bij ons zijn de readers normaal ook niet zo duur, maar er zat voor dik 40 euro aan copyrights op volgens de docent. Maar goed, een beetje creatief lobby'en (1 reader kopen en tig keer kopieren) en dan wordt de prijs wat schappelijkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:58 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
En Kauki, wat raar van die reader... zijn die altijd zo duur? Bij ons zijn ze altijd maar een euro of 10...
Ik weet niet of er iets op BB van staat, het stond ook niet op de PP-sheets... Ze heeft het in ieder geval wel verteld. Maar goed, als jij niet naar het college kunt dan is de kans niet zo groot dat jij te weten komt wat ze precies zegtquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh, fijn dat ik dat ook weet.
Toch maar eens op BB gaan kijken of daar iets vermeld staat dan...
Het is ook meer een regel voor de show, je mag rustig een koelkast hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:47 schreef Brammie1 het volgende:
weet iemand waarom je geen koelkast op je kamer in Hoogeveldt mag hebben?
Het A-feest? Wat is dat dan weer?quote:Op maandag 17 april 2006 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Donderdag weer A-feest!
Ik weet alleen nog niet of ik ga, daar rust een vloek op bij mijDe afgelopen keer dat gezeik met m'n rijbewijs, en de keer daarvoor brak ik m'n pols...
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |