Pimp my bootquote:Op maandag 10 juli 2006 17:56 schreef Conflict het volgende:
Ik lul gewoon verder in mijn eentje hoor
Ik heb de geluidsinstallatie uit de auto in de boot gezet. Mooie 80 watt 4-weg speakers, VDO dayton radio/cd met MP3 en in de kuip komen nog twee 40 watt speakers.
[afbeelding]![]()
Ik heb net ook gekeken nar een goede slangenklem, alleen is dat nergens verkrijgbaar. Ik kreeg de tip van Marsepein om tie-wraps te gebruiken. Ik heb ze gekocht, lekkere grote en morgen spring ik ff in het water en dan ga ik het repareren. Ik kon er zo niet bij.
O bedankt, dan ga ik daar eens kijken, dan gooi ik dat horrenspul gewoon weg, ik heb namelijk al een horquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:22 schreef funkyskunkie het volgende:
Volgens mij kun je bij de Xenos/ Wibra/ Giraffe van dat kant en klare muggengaas kopen, daar zit ook dubbelzijdig klitteband bij.
Even het gaas op maat maken en voila, je muggenhor![]()
* edit: ik zie het al 1,79 euro bij de Xenos, genoeg voor een raam van 1.30 bij 1.50.
Zit voldoende klittenband bij om evt 2 horren te maken van 1.30 bij 0.75.
Lijkt mij genoeg om je vluchtluik muggenproof mee te maken![]()
Ohh ff kijken of ze dat nog hebben, bedanktquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:12 schreef onderjas het volgende:
Conflict, die plak klitteband hebben ze nu bij de aldi als je dat nog zoekt.
Raak je weer te waterquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef Conflict het volgende:
Ik was trouwens nog in het water gesprongen met die tie-wraps, ik heb een half uur lang in het water gelegen, twintig tie-wraps erom gedaan. Achteruit werkte tien keer en toen knapten ze toch, ik dacht nog wel dat het zou houden. Ik ga toch maar voor de slangenklem.
ach ja, ben h=et nu gewend, ik ga alleen niet meer in die haven het water in, het stinkt, je zit echt puur in dat afvalwater met je lijfquote:
Waarom neem je geen klein spanbandje ,twee en halve ton trekkracht en je kon hem nog losmaken ook als het noodzakelijk mog zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef Conflict het volgende:
Ik was trouwens nog in het water gesprongen met die tie-wraps, ik heb een half uur lang in het water gelegen, twintig tie-wraps erom gedaan. Achteruit werkte tien keer en toen knapten ze toch, ik dacht nog wel dat het zou houden. Ik ga toch maar voor de slangenklem.
Daar heb ik aan zitten denken maar dat spul vergaat onder water.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:35 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Waarom neem je geen klein spanbandje ,twee en halve ton trekkracht en je kon hem nog losmaken ook als het noodzakelijk mog zijn
Minder beschadigingen ook dan zo'n ongeile slangklem
Nylon?,je moet natuurlijk niet van die Wolfcraft troep kopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Daar heb ik aan zitten denken maar dat spul vergaat onder water.
Tssss... meteen verzakenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:56 schreef tnimble het volgende:
Hij zit vast in het water zijn motor achteruit te repareren op dit moment Dude
Ja maar er mag echt geen speling op komen te staan en het moet een beetje flexibel zijn. Ach, ik ga nog wel eens kijken in de bouwmarkt. Over boord springen en zo'n beugel erop zetten is zo gedaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:18 schreef Joene het volgende:
je moet zo een beugel halen uit de bouwmark waarmee je een regenbuis tegen de muur klemt ., en die aan elkaar verbinden met een boutje en moertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |