nee, fout.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat stuur is toch zeker voor je auto he, niet voor je boot?!
Wat was er mis met het stuur wat je nu had?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:12 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een ander stuur gekocht
[afbeelding]
Voor 16 euro![]()
Lekker richting het noordenquote:Op zondag 14 mei 2006 03:05 schreef MissHobje het volgende:
Kun je lekker mee vakantie vieren... varend door NL
We wonen toch niet in Friesland!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:10 schreef AlwaysConnected het volgende:
Conflict
Politie jaagt achter snelle speedboot aan
niet weer hezo hard varendat mag niet
Wat voor staartstuk is het? Is je motor toevallig een Volvo Penta AQ115? Dan zal je wel een 100 (A of B) staartstuk hebben. Borgpen gebroken? Dat lijkt me dan errug sterk! Wel moeten er dan 2 haken zitten die als er in zijn achteruit geschakeld wordt, moeten haken achter de tiltpen (ook wel eens borgpen genoemd). Deze is bij de Volvo Penta 100 drive echter zo dik, dat ik eerder verwacht dat de haken niet meer naar beneden gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:12 schreef Conflict het volgende:
Ik heb het ook ff nagevraagd op een ander forum en daar zeggen ze dat er een borgpen gebroken moet zijn.
en is je achteruit al heel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:48 schreef Conflict het volgende:
Er zijn eigenlijk geen updates
We hebben een plek waar de boot na de zomer uit het water gehaald wordt. Dit is op een bedrijf van een oom van Biancavia Nu willen we er gewoon mee gaan varen deze zomer
Er is een ding afgebroken. Ik was van plan om 'm maandag uit het water te laten tillen en dan de boel ff vast te zetten met een slangenklem. Dat is wel niet zo handig in de biesbosch maar daarom heb ik dus een dieptemeter aangeschaft.quote:
Dieptemetersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er is een ding afgebroken. Ik was van plan om 'm maandag uit het water te laten tillen en dan de boel ff vast te zetten met een slangenklem. Dat is wel niet zo handig in de biesbosch maar daarom heb ik dus een dieptemeter aangeschaft.
De reparatie van dat ding is erg prijzig en ik kan nu nergens terecht voor reparatie vanwege het hoogseizoen.
Ja, maar geen eagle!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:32 schreef Hendrik38 het volgende:
Dieptemeter was in de aanbieding bij de lidl voor iets van 35 euro!!!!
Ja, dat is die beugel. En nee, daar komen geen grote krachten op te staan. Tenminste, een rvs beugeltje van 4mm dik of 20 tie-wraps is genoeg om 'm tegen te houdenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Die "beugel" die je wilt vervangen, is dat de "beugel" die moet voorkomen dat de motor omhoog gaat bij achteruitvaren? Komen daar dan niet erg grote krachten op te staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |