Hij heeft me een kaartje meegegeven van iemand waar Podotherapie opstaat. Wat is het verschil?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:54 schreef HunnY het volgende:
Zei de huisarts zelf ook podoloog of zei hij podotherapeut?
goed om tehoren !quote:Op donderdag 20 april 2006 12:58 schreef Helaaz het volgende:
Nou, ben vanochtend bij de dokter geweest en hij heeft mijn voeten even bekeken en denkt ook dat het met een zenuw te maken heeft. (precies hetgeen jij zei, Hunny...)
Ik heb doorgezakte voeten en hij had ook iets over spreidvoet of iets dergelijks. Zijn advies is naar een podoloog te gaan. En stevige schoenen te kopen i.p.v. mijn mooie smalle pumpjes met naaldhakken....![]()
Ik heb ineens een stuk minder last
Ik wil je beslist niet bang maken maar ik wil je wel vertellen wat er bij mij gebeurde toen ik dezelfde klacht had.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:54 schreef Maeghan het volgende:
En anders mss. een probleem met je bloedtoevoer?
Hoe dan ook, als je er langer dan een paar dagen last van blijft houden zou ik even de dokter bellen voor alle zekerheid.
Of kaliumtekortquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:09 schreef Helaaz het volgende:
MS gaan we nog maar even niet vanuit met alleen wat tintelingen. B12-tekort had ik ook al op gegoogled, weet iemand waar B12 inzit. Dan kan ik kijken of dat het wellicht zou kunnen zijn.
Een verlaagd kalium veroorzaakt deze klachten niet. Daarnaast is een verlaagd kalium een veeg teken. Dus laten we daar maar niet vanuit gaan he.quote:
Vaag jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:14 schreef DDM het volgende:
[..]
Een verlaagd kalium veroorzaakt deze klachten niet. Daarnaast is een verlaagd kalium een veeg teken. Dus laten we daar maar niet vanuit gaan he.
Ook wel eens last van dat soort dingen, bij mij is het denk ik psychischquote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef Helaaz het volgende:
Kon hier nog geen topic over vinden, dus maar een nieuwe:
Sinds enkele dagen heb ik steeds lichte tintelingen in mijn linkervoet. Voornamelijk rondom het linkerdeel van de voet aan de voorkant (bij de kleinste tenen). Het trekt nu steeds iets verder onder de voet door. Daarnet voelde ik ook iets soortgelijks aan mijn rechtervoet.
Ik heb geen idee hoe ik eraan kom, heeft iemand daarover ideeen?
Ideeen over hoe ik eraf kom, zijn uiteraard ook welkom!
Alvast bedankt.
Ja gewoon ff wakker maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef miss_schaapje het volgende:
het kan ook zo zijn dat je voet slaapt
Niet doen inderdaad, wat je dan wel niet allemaal hebt. Ga anders even een halfuurtje rennen... bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef IHVK het volgende:
Ga alsjeblieft niet op internet lezen, wat je allemaal nu wel niet kan hebben.![]()
Geloof me, hier spreekt een ervaringsdeskundige.
Raynaud?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:36 schreef -Rebelle het volgende:
Dat heb ik ook! en het heet iets van: de ziekte van raynand. Dan kun je ook echt een paar minuten niet lopen heKomt ook doordat je heel snel reageert op heel kleine temperatuurverschillen. (Bij mij tenminste)
Volgens de dokter kun je daar niks aan doen.
ja dat jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Raynaud?
http://www.xs4all.nl/~dalmolen/Miscellaneous.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |