Nee geen stijve spieren. Sport regelmatig en heb geen rare dingen gedaan de laatste dagen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:09 schreef Grimm het volgende:
klinkt als een zenuw, stijve spieren?
Verschilt je voet ook verder niet in temperatuur?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:11 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Nee geen stijve spieren. Sport regelmatig en heb geen rare dingen gedaan de laatste dagen.
Is wel koud, maar dat zijn ze eigenlijk altijd wel. Heb ook wel eens "dode voeten/tenen", dan zit er een tijdje geen gevoel, kleur en ook nauwelijks beweging in. Maar dat heb ik nu niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Verschilt je voet ook verder niet in temperatuur?
Ik draag wel smalle schoenen, Ook met punt. En strakke voetbalschoenen.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:48 schreef HunnY het volgende:
Draag je graag smalle (punt)schoenen?
Nou dat wordt dan winkelen in mijn lunchpauze morgen... Ik heb helemaal geen bredere schoenen meer. Bedankt voor de tip. Ik laat wel even weten of het gewerkt heeft.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef HunnY het volgende:
Ik zou beginnen eerst wat bredere schoenen te dragen de komende we(e)ken. Je hebt er nog maar een paar dagen last van dus de irritatie is nog maar beginnend en zal m.i dan ook vrij snel weer over zijn. Mocht het inderdaad over gaan dan weet je wat de oorzaak is.
Oh. Hm. Misschien moet ik dan toch maar even naar de dokter als het aanhoudt. Anders ga ik zelf weer dingen lopen doen die wellicht nergens op slaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:54 schreef Herkauwer het volgende:
Trouwens, je zenuw kan ook in je rug geïrriteerd zijn! Dan is kraken wellicht voldoende, het hoeft niet in je voet te zitten
Als een zenuw in de rug geirriteerd is dan voel je volgens mij meestal uitstraling in het hele (boven)been. De heupzenuw deelt zich op in scheenbeen- en kuitzenuwen die de spieren van de voet en enkel weer innerveren. Als het dus vanuit de rug komt kan het niet anders dan dat je het in het hele been moet voelen, omdat het allemaal vertakkingen zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:54 schreef Herkauwer het volgende:
Trouwens, je zenuw kan ook in je rug geïrriteerd zijn! Dan is kraken wellicht voldoende, het hoeft niet in je voet te zitten
Heb ik ook weleens gehad door sport, kwam verkeerd terecht alleen bij mij straalde het uit door mijn hele been. Ik weet dus niet of het dan ook alleen in je voet kan voelen.
Ik heb geen last van mijn rug, en weet ook niet hoe het is gekomen. Het lijkt zich alleen uit te breiden, heel raar eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Speedski het volgende:
Heb je ook last van je rug en hoe is het gekomen ?
Kijk, tintelingen in de voeten horen gewoon niet. En als het niet vanzelf wegtrekt, maar juist meer wordt .. zou je dr eigenlijk naar moeten laten kijken. Ook omdat het nu om beide voeten gaat, heeft dit gewoon een raar beloop. Voor meer vragen kan je me ff toevoegen op msn oid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:09 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Ik heb geen last van mijn rug, en weet ook niet hoe het is gekomen. Het lijkt zich alleen uit te breiden, heel raar eigenlijk.
Ik heb wel een zittend beroep maar probeer wel regelmatig even heen en weer te lopen. Doe verder ook regelmatig aan sport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |