Doe sample posten danquote:Op donderdag 13 april 2006 17:47 schreef Jorikjet het volgende:
ik speel neusfluit als ik verkouden ben
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:46 schreef guitarist.nl het volgende:
http://members.home.nl/gu(...)_4_2006@21_51_25.wav
Nja je drumt niet slecht opzich, maar je zit niet echt strak in het ritmequote:Op donderdag 13 april 2006 22:03 schreef xenophoniac het volgende:
nou vooruit
ik waag me aan 'n heuse breakbeat (drums) ik wist trouwens niet dat 't opgenomen werd en 't is ook pure improvisatie/ titelloos en sowieso vrij loos maar 't heeft wel iets
hiero
ik drum trouwens al sinds een jaar of 2, maar omdat ik niet kan oefenen en ik nu echt zeer sporadisch drum zou mijn ervaring onder normale omstandigheden als drummer eerder 2 maanden zijn![]()
heb je die avatar uit de clip van 'la ley de plumo' van brujeria?quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef Der_Feuermeister het volgende:
Nou.. Vooruit dan maarTis voornamelijk ouwe zooi die hier opstaat.. En ik speel gewoon gitaar over bestaande liederen heen o-) En een paar waarom ik mee schreeuw.. whehehe.. Achja je hoort het wel dan..
http://www.acidplanet.com/artist.asp?songs=356116&T=6423 (Geniet.. Maar lach met mate)
Vet. Ik zoek nog wat ragwerk van een gitaar. Heb je nog wat over?quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef Der_Feuermeister het volgende:
Nou.. Vooruit dan maarTis voornamelijk ouwe zooi die hier opstaat.. En ik speel gewoon gitaar over bestaande liederen heen o-) En een paar waarom ik mee schreeuw.. whehehe.. Achja je hoort het wel dan..
http://www.acidplanet.com/artist.asp?songs=356116&T=6423 (Geniet.. Maar lach met mate)
Volgens mij komtie niet direct uit de clip.. Maar wel uit de tijd van die clip..quote:Op maandag 17 april 2006 12:04 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
heb je die avatar uit de clip van 'la ley de plumo' van brujeria?
zo'n strot moet je wat mee doen, kunnen niet veel zo grunten![]()
Ik hou niet zo van opnemen enzo.. Het klinkt altijd veel kutter als je iets opgenomen hebt vooral als je het met een draadje tussen de line-in van je laptop, en versterker moet doen..quote:Op maandag 17 april 2006 13:09 schreef PDOA het volgende:
[..]
Vet. Ik zoek nog wat ragwerk van een gitaar. Heb je nog wat over?
dan kun je nog beter een goeie mic voor je kabinet zetten, ik ben niet zo'n gitarenman, maar op de 1 of andere manier heb je wel 'n dikke gitaarsoundquote:Op maandag 17 april 2006 16:22 schreef Der_Feuermeister het volgende:
[..]
Volgens mij komtie niet direct uit de clip.. Maar wel uit de tijd van die clip..
En tjah.. wat moet ik er mee doen?![]()
[..]
Ik hou niet zo van opnemen enzo.. Het klinkt altijd veel kutter als je iets opgenomen hebt vooral als je het met een draadje tussen de line-in van je laptop, en versterker moet doen..Dus kheb niet zoveel.. opgenomen
Ach mens ga fietsenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:48 schreef saksia het volgende:
boopeedoooo deediddledeedooo
Eeeeeeen tegenwoordig speel ik lead guitar in een metalcore band.. en ben 2e stem... dus alles is chill nu (A) whehehehe...quote:Op woensdag 19 april 2006 23:39 schreef Der_Feuermeister het volgende:
Het opnemen zou idd beter gaan met een mic.. maar voor een goeie mic bij ook al snel weer heel wat Eypo's voor kwijt he? Maar du hast recht.. ik mot is even een microfoontje kopen
En ik zou graag in een band zitten (ookal was het maar als gitarist.. whehe) Maar tis nogal moeilijk om hier mensen te vinden die dezelfde muziek willen maken enzo.. Vooral in het drummers gebied is hier vrij weinig tot niets te vinden.. jammer genoeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |