abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37047011
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef donnahvh het volgende:
neem gewoon een binnenband van een fiets, rekbaar ,zacht en sterk
zou er wel ff parfummetje opgooien want t ruikt niet echt geil
Maar het ziet er absoluut niet 'geil' uit vind ik.
pi_37052086
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:39 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Maar het ziet er absoluut niet 'geil' uit vind ik.
doe je t licht uit
pi_37052356
Ik heb vooral nylon met 8 mm doorsnede liggen. Perfect voor armen en benen, maar redelijk dik voor het fjnere werk. Daarvoor kan je beter 4 of 6 mm gebruiken. 8mm is wel erg stevig, een enkelvoudig gespannen touw is normaal gezien al genoeg om 300+ kg te kunnen dragen, en meestal heeft een suspension bondage wel meer dan 1 touw waar al het gewicht aan komt te hangen. Lekker veilig dus.

Van dat goedkope ruwe onbewerkte touw uit de bouwmarkt kan ook leuk zijn, enkel maar omdat het zo ruw en stekelig aanvoelt. Alleen goed opletten met schaaf- en brandwonden dan, dat spul rukt gewoon je huid eraf als je het er snel overheen beweegt. Het is ook redelijk dun dus veel reepjes touw langs elkaar leggen om de druk te verdelen.

Als je trouwens online gaat bestellen raad ik je aan om verschillende kleurtjes te nemen, liefst per verschillende lengtes. Een kleur voor een bepaalde lengte is erg handig als je in het heetst van de actie opeens een touw van een bepaalde lengte wilt. Als dan al je touwtjes op een hoop liggen en dezelfde kleur hebben zit je met een probleem. Touw gaan opmeten is nu eenmaal niet zo erotisch.

Verder kan je met kleurtjes erg leuk uitziende composities maken, het oog wil ook wel wat. Je haalt achteraf ook makkelijker knopen uiteen als je aan het kleur kan zien welk touw nu precies waarheen loopt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 02:31:52 #54
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_37052357
пусть всегда будет солнце
pi_37057518
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 02:31 schreef MoChe het volgende:
[afbeelding]
Goh, wat ben jij grappig zeg
pi_37060147
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:45 schreef donnahvh het volgende:
zo ik zag vanavond een programma over wurgsex
die gebruikten alles wat maar bruikbaar en voor handen was
telefoonsnoer bijvoorbeeld
die vent was wel necrofiel geworden zonder dat ie er erg in had maar voor bondage is t ook goed te doen
Dat is dan gewoon onveilig bezig zijn, het is de bedoeling bij al dat soort spelletjes dat je ook een klein beetje na blijft denken.

Zet je iemand goed vast, dan zorg je dat je een verbandschaar in de buurt hebt liggen, mocht iemand om wat voor vage redenen in paniek raken ofzo en je krijgt die krengen van knopen niet snel genoeg los, of je hebt lastig matriaal gebruikt dat niet los wil, dan kan je het losknippen.

Bij Breathplay is het van levensbelang dat iets eigenlijk niet echt vast zit, maar alleen vast blijft omdat er druk op gezet wordt, dat zodra je die druk eraf haalt het ook los is.
Maarja, als je zover gaat dat je vet met bewusteloosheid aan het spelen bent, tja dan kom je wel een toch wel gevaarlijker gebied terrecht.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37060256
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:20 schreef zesje het volgende:

[..]

Nou als je het alleen een keer wil gebruiken om voor de gein iemands polsen aan de bedspijlen vast te maken is het wel ok. Maar als je echt sierbondages wil gaan maken zoals op die foto dat blijft niet zo zitten met sexshoptouw. Op die foto is denk ik nylon.
Ik heb speciaal bondagetouw van Scala, wordt dus ook in de sekshops verkocht en dat blijft toch echt goed zitten hoor, is heerlijk touw om te gebruiken, knoopt makkelijk, laat ook makkelijk weer los en ik heb daar toch wel hele lange tijden in vast gezeten, ben ermee rondgerolt, probeer ook mezelf er weleens uit te wriemelen, gaat toch allemaal goed met dat touw.

Ben door ooit door een SM meester, die heel goed bondage's kan leggen in wat dingetjes gezet voor een fake-rape film, dat was toch ook gewoon bondage-touw, dat zat toch echt muurvast.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:38:26 #58
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_37063702
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:00 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Goh, wat ben jij grappig zeg
je weet togggg
пусть всегда будет солнце
pi_37064683
Of je neemt dat mooie spierwitte zachte soepele goocheltouw.
Gaap Goals rulezzz!
pi_37064880
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
simsalabim.. *poef* en weg!

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:20:31 #61
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_37073467
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef zesje het volgende:
edit: ik zeg weer hetzelfde.
Het beste kun je dus een stukje (katoenen) touw kopen bij de Praxis zoals anderen ook al zeggen.
Euh tja, we kunnen wel onszelf gaan herhalen, maar blijkbaar verschillen we gewoon van mening.
Ik zeg namelijk dat als je bondage touw uit de sexshop wat strakker bindt het wel goed blijft zitten.

Kijk als jij vindt dat het katoenen touw van Praxis lekkerder is is dat natuurlijk prima, maar dat is
wat anders dan stellen dat bondagetouw uit de sexshop niet geschikt zou zijn voor bondages
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_37074809
quote:
Persoonlijk vind ik kleurtjes toch wat mooier

Zie het verschil

pi_37077333
bouwmarkttouw is veelal erg hard en nylon.
Neem katoentouw uit de watersportwinkel van 8 mm dik. Zelfde touw als in de sexshop maar nog niet de helft van de prijs. In de watersportzaak is het op rol, kan je goed voelen wat je aanstaat en nog een kleurtje kiezen ook Beter is het om geen touw te nemen met een aparte kern.
En als je speelt leg dan een goede schaar klaar voor de veiligheid.
Daarnaast is het ook leuk om andere materialen dan touw te proberen.
Als je nylon hebt geeft dat brandplekken als je de lijn snel langs de huid haalt! DUS EASY DOES IT
Alles heeft (slechts) die waarde die je er aan hecht
pi_37087336
Mijn vriendin en ik gebruikte de band van een ochtendjas, alleen dat was puur voor de gedachte van het vastzitten, als je wil kan je daar zo uit los komen (mits stevige knoop), was wel een erg geile ervaring, handdoek als blinddoek, beetje improviseren
pi_37098901
"Hennep is moeilijk te krijgen. het is ook nog eens erg duur en heeft best wel wat voorbewerking nodig voor je het kan gebruiken."

Iemand riep het al, maar het is wel beschikbaar dus. en de prijs is lager dan van wat in een sexshop wordt verkocht als bondagetouw.
Nederlandse versie van de pagina is gewoon hier http://www.bindme.nl/touw3.htm of kijk effe op de rest van de pagina. Staat vast ook wel wat leuk leesvoer http://www.bindme.nl
I'd rather be disliked for who I am than liked for who I am not.
pi_41781360
quote:
*kick*
Dat is het soort touw wat op de laatste 2 foto's in dit topic werd gebruikt.
En dat is weer van hetzelfde soort wat Ero in seksshops koopt.
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  woensdag 13 september 2006 @ 22:55:37 #67
148185 crosby
living my own life
pi_41786625
of je gaat naar de watersportzaak en kijkt naar zachte sleeptouwen (zeilvaart) die leken mij wel geschikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')