Maar het ziet er absoluut niet 'geil' uit vind ik.quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef donnahvh het volgende:
neem gewoon een binnenband van een fiets, rekbaar ,zacht en sterk![]()
zou er wel ff parfummetje opgooien want t ruikt niet echt geil![]()
doe je t licht uitquote:Op maandag 17 april 2006 22:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar het ziet er absoluut niet 'geil' uit vind ik.
Dat is dan gewoon onveilig bezig zijn, het is de bedoeling bij al dat soort spelletjes dat je ook een klein beetje na blijft denken.quote:Op maandag 17 april 2006 01:45 schreef donnahvh het volgende:
zo ik zag vanavond een programma over wurgsex![]()
die gebruikten alles wat maar bruikbaar en voor handen was
telefoonsnoer bijvoorbeeld
die vent was wel necrofiel geworden zonder dat ie er erg in had maar voor bondage is t ook goed te doen![]()
Ik heb speciaal bondagetouw van Scala, wordt dus ook in de sekshops verkocht en dat blijft toch echt goed zitten hoor, is heerlijk touw om te gebruiken, knoopt makkelijk, laat ook makkelijk weer los en ik heb daar toch wel hele lange tijden in vast gezeten, ben ermee rondgerolt, probeer ook mezelf er weleens uit te wriemelen, gaat toch allemaal goed met dat touw.quote:Op maandag 17 april 2006 11:20 schreef zesje het volgende:
[..]
Nou als je het alleen een keer wil gebruiken om voor de gein iemands polsen aan de bedspijlen vast te maken is het wel ok. Maar als je echt sierbondages wil gaan maken zoals op die foto dat blijft niet zo zitten met sexshoptouw. Op die foto is denk ik nylon.
simsalabim.. *poef* en weg!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Of je neemt dat mooie spierwitte zachte soepele goocheltouw.
Euh tja, we kunnen wel onszelf gaan herhalen, maar blijkbaar verschillen we gewoon van mening.quote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef zesje het volgende:
edit: ik zeg weer hetzelfde.
Het beste kun je dus een stukje (katoenen) touw kopen bij de Praxis zoals anderen ook al zeggen.
Persoonlijk vind ik kleurtjes toch wat mooierquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
*kick*quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |