Misschien wel, ik weet het niet.quote:Op zondag 16 april 2006 22:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee dat zie ik gewoon op tv , Volgens mij doen die kindermeisjes veel meer dan jij denkt
Charlie da Silva toch?quote:Op maandag 17 april 2006 10:32 schreef dfens het volgende:
Ik vraag me af wie Maxima steeds zwanger maakt ...
Dat zijn geen prinsenquote:Op maandag 17 april 2006 17:05 schreef fleur22 het volgende:
Single-prinsen gaat over een jaar of 18 pas weer een rol spelen.
Dan praat men over... Claus-Casimir...Lucas....Samuel....
![]()
Die vlieger gaat niet op, Claus-Casimir is graaf. Lucas en Samuel zijn 'gewone' burgers. En in het huidige koningshuis krijgen alleen Beatrix, W-A en Maxima een toelage. Gezien de huidige wetten en troonopvolgers is het pas over 2 generaties weer mogelijk om misschien met een Nederlandse kroonprins te trouwen. Daarnaast is het gros van die 800.000 om kosten van personeel etc te dekken. Dat wordt dus niksquote:Op maandag 17 april 2006 17:05 schreef fleur22 het volgende:
Single-prinsen gaat over een jaar of 18 pas weer een rol spelen.
Dan praat men over... Claus-Casimir...Lucas....Samuel....
![]()
Met de Story, de Privé e.d. in je kielzog zou je weinig plezier beleven aan dat geldquote:Op maandag 17 april 2006 15:08 schreef Evilia het volgende:
"Salaris"
Maxima, Prinses der Nederlanden
Geboren: 1971 - Gehuwd, 2 kinderen:
Jaar: ¤ 822000
Maand: ¤ 68490
Week: ¤ 15805
Dag: ¤ 3160
Uur: ¤ 395
Welke prinsen zijn nog single?haha geef mij zo'n salaris en ik zal met plezier mijn vrijheid opgeven om
levenslang veroordeeld te zijn tot handjes zwaaier ,lintenknipster,goede doelen ambassadrice en
minimaal 3 kinderen in zo kort mogelijke tijd te baren!![]()
Helemaal met jou eens, Laat mij maar van mij vrijheid genieten, zonder bodygards, véél en véél minder géld, natuurlijk is het fijn als je geld hebt en veel mee kan doen !! Maar écht héél veel geld maakt je ook niet gelukkig.quote:Op maandag 17 april 2006 17:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Met de Story, de Privé e.d. in je kielzog zou je weinig plezier beleven aan dat geld![]()
Denk maar 'ns aan prinses Di die tijdens een vrijpartij met Charles per ongeluk op de alarmknop drukte en toen kwamen er diverse bedienden en bodygards * te hulp * gesneld...... Je hebt dan wel geld maar géén eigen leven meer. D'r staat altijd wel iemand naar je te koekeloeren ensow![]()
Ooow...hi....Nahjah..een titel meer of minder....Iig verzekerd van *geld*quote:
Echt heel weinig geld maakt ook niet gelukkig. En laten we eerlijk zijn, Willem Alexander is er in geboren, dat die het een keer zat wordt kan ik me voorstellen, Maxima daarentegen heeft voor dit leven kunnen kiezen en blijkbaar wilde ze dat zo graag dat ze het er maar bij op de koop toenam dat haar vader destijds niet gewenst was op de bruiloft.quote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helemaal met jou eens, Laat mij maar van mij vrijheid genieten, zonder bodygards, véél en véél minder géld, natuurlijk is het fijn als je geld hebt en veel mee kan doen !! Maar écht héél veel geld maakt je ook niet gelukkig.
Niet dat Maxima en Willem -Alexander gelukkig zijn.
Dat wel denk ik..Maar ze kunnen nooit alleen ergens naar toe..
Ik reageerde niet op jou posting...IK schreef zelf dat er niets over verteld is dat ze zwanger is of niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:11 schreef Natalie het volgende:
Ik reageer op de foto van Evilia en de maand december die in de OP genoemd wordt, Haaibaaike.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |