Lijkt?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef MrSASO het volgende:
Mwaardoor de allochtoon een soort van 2e rangs burger lijkt.
Iemand met jou nickname zou dit soort bullshit helemaal niet moeten waarderen noem ze gewoon Nederlander of Marokaan of Antilliaan you name it. Maar die semi grappige benamingen slaan nergens op.quote:
Internetverwarringen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Iemand met jou nickname zou dit soort bullshit helemaal niet moeten waarderen noem ze gewoon Nederlander of Marokaan of Antilliaan you name it. Maar die semi grappige benamingen slaan nergens op.
Marokkaan wordt onderhand ook ervaren als een belediging als het van een niet-Marokaan afkomt. Tenminste, zo voelt het aan bij mij.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Iemand met jou nickname zou dit soort bullshit helemaal niet moeten waarderen noem ze gewoon Nederlander of Marokaan of Antilliaan you name it. Maar die semi grappige benamingen slaan nergens op.
check PIquote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zegt mevrouw Aso...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ben ik het op zich mee eens ... was toen ook zo'n liedje over om dat weer te promoten. "Kut-marokkanen" heette dat geloof ik. Maar als ik ze zo noem, worden ze ook boosquote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
het is wat, die "ze" altijdquote:Op donderdag 13 april 2006 15:44 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ben ik het op zich mee eens ... was toen ook zo'n liedje over om dat weer te promoten. "Kut-marokkanen" heette dat geloof ik. Maar als ik ze zo noem, worden ze ook boos![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:44 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ben ik het op zich mee eens ... was toen ook zo'n liedje over om dat weer te promoten. "Kut-marokkanen" heette dat geloof ik. Maar als ik ze zo noem, worden ze ook boos![]()
Begrijpend lezen ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik ben een man (lezen is ook een kunst)
Mrs Aso ?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je herkent sarcasme echt niet hequote:Op donderdag 13 april 2006 15:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En het is ook lekker makkelijk met integratie, ik ben hier geboren ik heb zelfs Nederlands bloed door mijn aderen stromen, maar door al die kutbenamingen en mensen zoals Wilders voel ik mij 100% geen Nederlander. En dan zitten ze te zeiken dat de allochtonen niet integreren.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom zijn ze niet gewoon allemaal 'nederlander' ?
Als je in america komt zijn alle immigranten ook gewoon op eerste plaats 'AMERICAN', en daarna pas mexican of italian of whatever...
Maar inderdaad, zelfs als je hier geboren bent, zal iedereen je toch altijd blijven zien als 'buitenlander, allochtoon, niet-nederlander...
Zegt ontzettend veel over dit land, en haar bewonders, lijkt me...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |