abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 april 2006 @ 15:27:21 #1
146379 Rudi-Carrell
"Rudi, benimm dich."
pi_36923064
Done, or not-done?

Ik zat daarstraks in de stadsbus in een niet nader te noemen stad. Deze bus - vol met allochtonen en zwak begaafde Tilburgers - stopte bij de halte die pal voor de moskee ligt. Op de parkeerplaats van de moskee was het vrij rustig... er stonden een paar auto's en twee blanke mannen.

Eén dezer mannen liep naar de moskee toe en deed z'n broek open. Ik gniffelde, want wist wat er komen ging. Juist, die man ging even urineren tegen een muur van de moskee. Niks aan 't handje, zou je zo zeggen.

Echter, mijn medelanders kregen dit ook in de gaten en stonden woest op!

Ze begonnen op de ramen van de bus te meppen (de deuren waren alweer dicht) en sloegen lelijke kreten uit naar die man. De man kon het nét horen, want hij keek even over z'n schouder met een nonchalante blik en ging rustig verder met zeiken.

Toen de moskee uit zicht was kwamen die dekselse allochtonen eindelijk weer tot bedaren, maar ik bleef dus met de vraag zitten of het nu werkelijk zo'n doodzonde is om een moskee onder te pissen.

In het weekend worden er in Nederland tientallen kerken natgezeken. Nee, ik heb geen bron, maar neem van mij aan dat het zo is.

Herkent iemand mijn verhaal? Heeft u ook ervaring met allochtonen die volledig over de jank gaan als er iemand aan hun moskee zit? Deel het met mij!
"Mein Figur, ein Wunder der Fritur."
  donderdag 13 april 2006 @ 15:28:27 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_36923103
Wildplassen mag nu eenmaal niet van de wet. Logisch dus dat je medereizigers zich opwonden.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:30:47 #3
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_36923177

'Nuff said
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')