Eens of niet eens?
Voor vergelijkingsmateriaal:
download bijvoorbeeld Spineshanks 'New Disease' en 'Synthetic'
Linkin Park kennen we zo ook wel.
*en dat zegt genoeg want een instrument heb ik nog nooit aangeraakt*
I rest my case...
En Slipknotje heeft geen verstand van muziek
quote:hahaha maar Linkin Park is dat ook
Op zaterdag 08 december 2001 16:01 schreef Slipknotje het volgende:
Spineshank is echt teeeee slecht
quote:Ultraspank is inmiddels gedropt door haar platenmaatschappij en bestaat niet meer....
Luister eens voor de aardigheid naar Ultraspank en dan weet je dat beide bands verre van origineel zijn.
quote:LP en spineshank zijn niet te vergelijke, ook al is het nu metal.. het is toch ff anders.
Op zaterdag 08 december 2001 11:51 schreef Argento het volgende:
Zie topictitel:Eens of niet eens?
Voor vergelijkingsmateriaal:
download bijvoorbeeld Spineshanks 'New Disease' en 'Synthetic'
Linkin Park kennen we zo ook wel.
Wat een lamers!
quote:Noodles
Op zaterdag 08 december 2001 21:27 schreef Noodles het volgende:
Spineshank is echt NOG triester dan Linkin Park, dat zo nu en dan nog wel geinig kan zijn.Wat een lamers!
quote:Elke band is nèt ff anders dan elke andere band... duh. Maar daarom lijken Spineshank & Linkin Park nog wel zoveel op elkaar dat je ze prima kan vergelijken. Tis namelijk allebei jank-zeik-nu-metal
Op zaterdag 08 december 2001 21:07 schreef rapedraper het volgende:[..]
LP en spineshank zijn niet te vergelijke, ook al is het nu metal.. het is toch ff anders.
LP en spineshank is kewl
quote:Strictly Diesel van Spineshank: 21 september 98
Op zaterdag 8 december 2001 15:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Luister eens voor de aardigheid naar Ultraspank en dan weet je dat beide bands verre van origineel zijn.
quote:Op BNN....
Op zaterdag 8 december 2001 12:03 schreef basezum het volgende:
LP gezien op BNN..........jesuZZ wat is dat bagger live....en nog eens
Linkin Park is 1 van de betere live bands die ik ken (en jah ik ken er nogal wat). Veel energie in hun shows enzo. Hoewel ik ze laatste op MTV zag en ze begonnen over hoe de crowd zich moest gedragen enzo... "als iemand valt, raap em op". Dat is wel erg lame maar goed.
Muzikaal gezien vind ik Linkin Park een prima band. Wat de rest er van vind, vind ik niet zo spannend.
Spineshank... tja, wat zal ik ervan zeggen. Ze kunnen het zeker niet beter dan Linkin Park. Maar het is ook niet slecht.
Linkin Park en Spineshank blijven wel allebei een beetje hangen in hetzelfde patroon van muziek. Dat maakt ze niet origineel.
quote:onzin. In dat opzicht is Spineshank net zo erg als Linkin Park.
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Spineshank is vele malen beter dan Linkin Park, LP is kinderrock imho.
Ze spreken dezelfde doelgroep aan naar mijn mening.
*kijkt naar geboortedatum user en..... wahahahahahaha....
Trouwens, dit wordt weer een lekker "flame op de meest populaire band en op de mensen die het wel goed vinden" topic...
quote:Volgens mij doel je lichtelijk op anarchisme. Lekker schoppen tegen de maatschappij en populairen, als verstoten punkerschoffie.
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:05 schreef Komakie het volgende:[..]
Trouwens, dit wordt weer een lekker "flame op de meest populaire band en op de mensen die het wel goed vinden" topic...
Nee, daar gaat het niet op lijken .
quote:dat zeg ik!
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:07 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Volgens mij doel je lichtelijk op anarchisme. Lekker schoppen tegen de maatschappij en populairen, als verstoten punkerschoffie.
Nee, daar gaat het niet op lijken
.
quote:Hoe heet die nieuwe cd van Spineshank
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:11 schreef Maestrov het volgende:
Top 40 of niet, Linkin Park heeft wel een meesterlijk eerste album afgeleverd. Spineshank vind ik niet boven de gemiddelde nu-metal uitsteken maar hun nieuwste cd is vele malen beter dan die nieuwe LP.
Zal em ff.... ehm..... niet geheel legaal verkrijgen
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:14 schreef Maestrov het volgende:
Self Destructive Pattern dacht ik
Violent Moodswings, Smothered, Beginnend of the End en Stillborn zijn geniaal.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:35 schreef Punkerdude het volgende:spineshank maakt elektronische power metal
quote:tsjah
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:52 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
![]()
Spineshank is imo meer metalcore met industrial invloeden.
Als mensen mij vragen "wat voor muziek luister jij"
Zeg ik meestal de naam van die band. Dan vraagt de vragensteller vaak van "ken ik niet, wat is dat" waarnaar ik weer zeg "ik denk dat het bij jou in het genre "klere herrie" valt..."
quote:Zeker nuttig wanneer je mensen niet kent.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:46 schreef Komakie het volgende:
Zeg ik meestal de naam van die band. Dan vraagt de vragensteller vaak van "ken ik niet, wat is dat" waarnaar ik weer zeg "ik denk dat het bij jou in het genre "klere herrie" valt..."
Ik vind Spineshank ook stukken leuker dan Linkin Park.
quote:Meestal weten de mensen die een beetje van dezelfde richting houden het wel en als ze het niet weten dan kun je de eerder genoemde zin noemen.
Op zondag 19 oktober 2003 17:30 schreef Seborik het volgende:[..]
Zeker nuttig wanneer je mensen niet kent.
Ik vind Spineshank ook stukken leuker dan Linkin Park.
Nogal makkelijk te bedenken he...
quote:Niet dus. Er zijn zat bandjes geweest die me in eerste instantie niets zeiden, maar toen ik ernaar luisterde wel mijn interesse hebben weten te wekken.
Op maandag 20 oktober 2003 19:35 schreef Komakie het volgende:[..]
Meestal weten de mensen die een beetje van dezelfde richting houden het wel en als ze het niet weten dan kun je de eerder genoemde zin noemen.
Door te zeggen dat iets niet in iemands smaakpatroon past, er bij voorbaat al vanuit te gaan, omdat de naam geen belletje rinkelt (stel dat het een relatief nieuwe band is), bevestigt meer de hokjesgeest dan wanneer je muziek met elkaar vergelijkt en verdeelt onder een gezamelijke noemer.
quote:Ik noem ook meestal meer dan 1 naam. Je zult mij niet horen zeggen van "ik van Linkin Park" oid.
Op maandag 20 oktober 2003 20:51 schreef Seborik het volgende:[..]
Niet dus. Er zijn zat bandjes geweest die me in eerste instantie niets zeiden, maar toen ik ernaar luisterde wel mijn interesse hebben weten te wekken.
Door te zeggen dat iets niet in iemands smaakpatroon past, er bij voorbaat al vanuit te gaan, omdat de naam geen belletje rinkelt (stel dat het een relatief nieuwe band is), bevestigt meer de hokjesgeest dan wanneer je muziek met elkaar vergelijkt en verdeelt onder een gezamelijke noemer.
Ik zeg meestal zoiets als "Ik hou van Linkin Park, Disturbed, Iron Maiden (doet toch meestal wel een belletje rinkelen), Metallica, Offspring etc etc...."
Ik bedoel, soms noem ik wat minder bekende bands maar ik doe er ook wel wat bekendere bij voor het geval dat.
Komt altijd wel over hoor...
quote:afval naast troep
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe durf je Linkin Park met Spineshank te vergelijken.
Ik zet smurfenhouse toch ook niet naast hardcore..
toch een prima vergelijking lijkt me zo
Erg lekkere cdtjes, maar Linkin Park vind ik toch net iets lekkerder in de meeste gevallen (hangt natuurlijk af van je mood...)
Inmiddels op 192 kpbs in mijn mp3speler (EAC+Razorlame ) en genieten maar, erg lekkere band die Spineshank
Bedankt voor de tip! (voor ik dit topic tegenkwam had ik nog nooit van ze gehoord
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |