Hier ook helemaal nietsquote:
Helaas wel.quote:
quote:i received your card
Jahoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef Klonk het volgende:
mijn kaartje naar de ''vuurtoren onbeschreven in blanco enveloppe'' verzamelaar is ook aangekomen, onbeleefde hork
[..]
Belachelijk. Maar goed hij is in elk geval geregistreerd zullen we maar denken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef Klonk het volgende:
mijn kaartje naar de ''vuurtoren onbeschreven in blanco enveloppe'' verzamelaar is ook aangekomen, onbeleefde hork
[..]
Ik vind hem ook heel leuk.. Hij probeert aan zo veel dingen mee te doen op het forum! Zeer enthousiast.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef Vava het volgende:
Elliot is echt leuk!hij gaat naar Korea voor zijn werk en hij gaat ook een kaart uit Korea naar me sturen
![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Belachelijk. Maar goed hij is in elk geval geregistreerd zullen we maar denken?
[..]
Ik vind hem ook heel leuk.. Hij probeert aan zo veel dingen mee te doen op het forum! Zeer enthousiast.
Ik heb wel eens helemaal geen bericht van iemand gehad.. gewoon alleen de melding dat ie was aangekomenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Daarom tag en trade ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef Fannetje het volgende:
't Wordt wel een beetje saai zo, met al die Finnen
Het is leuker eigenlijk vind ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind taggen en traden enzo ook echt heel leuk.![]()
Ik heb nu zelfs niet alle officiële kaarten onderweg die ik zou kunnen hebben.
Ik ga gelijk even op je log kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef inkie1010 het volgende:
Zo he he mijn 19 tagkaarten van afgelopen weekend en de officiele uit India staan allemaal op mijn logje
Vandaag 3 officiele kaarten verstuurdnaar New-Zealand, finland en USA.
Haha, ik zou me vereerd voelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef basmens het volgende:
ik "mag" een kaart sturen naar moldova; er zijn daar maar 3 users. ZO cool!!!!
Maar 3 users?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef basmens het volgende:
ik "mag" een kaart sturen naar moldova; er zijn daar maar 3 users. ZO cool!!!!
vandaag helaas geen post
meppel is verderweg dan eindhovenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Helaas wel.
En Mobster die 2 stippen zijn echt grappig, ze overlappen elkaar zelfs. Toch apart want ik kreeg naar Keulen wel heel duidelijk een lijn terwijl ik dacht dat dat ook wel heel erg dichtbij was.
Wat lief!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
Weer een berichtje van Elliot "you're the first postcrosser-friend who's really appreciative. And I truly thank you for that!"![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook wel. Maar zo'n klein land als Nederland valt ook al haast onder die stip.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
meppel is verderweg dan eindhoven
Mooi kaartjes!quote:maar nog even spammerdespam van mijn kaartjes van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dat een keer gedaan. Toen stond er maar liefst een afzender op de kaart en een code.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens helemaal geen bericht van iemand gehad.. gewoon alleen de melding dat ie was aangekomen
dan zijn er ook niet echt aanknopingspuntenquote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gedaan. Toen stond er maar liefst een afzender op de kaart en een code.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |