abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37054572
Kaartje USA is aangekomen, nieuw adres aangevraagd. Wederom USA.
Ik denk dat ik die gozer in de UK nogmaals een kaartje stuur. Echt achterlijk dat het zo lang duurt, dus ws kwijtgeraakt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:02:03 #177
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_37054851
Ik kreeg na de paasdagen weer een kaartje in de bus, terwijl ik het echt niet verwacht had. Ik heb nu zelf drie kaartjes gestuurd (gebrek aan motivatie om postzegels te kopen), maar 4 kaartjes ontvangen. Best raar eigenlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:53:59 #178
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37057338
en centraal
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_37058420
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:46 schreef QTPi het volgende:
Kaartje USA is aangekomen, nieuw adres aangevraagd. Wederom USA.
Ja jezelf quoten is "not done", maar het is nou eenmaal zo, wéér USA. Finland is zeker op.
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef buzzer het volgende:
en centraal
pi_37058509
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef buzzer het volgende:
en centraal

Maar hoe gaat het dan als we aan een nieuw deel toe zijn? Maakt een modje die dan weer centraal? Dit kunnen we niet zelf toch?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:42:52 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_37058547
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:40 schreef Vava het volgende:

[..]

Maar hoe gaat het dan als we aan een nieuw deel toe zijn? Maakt een modje die dan weer centraal? Dit kunnen we niet zelf toch?
Jeps, dat doen de modjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37059095
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 07:25 schreef buzzer het volgende:
Wat een hobby dit
dit deed ik vroeger emt kettingbrieven, iets minder internationaal, maar het werkte minstens net zo goed..

Overigens wil ik dit topic wel graag centraal maken..
bij mij werkten kettingbrieven juist niet, heb nog nooit zoveel kaartjes terug ontvangen!

Wat is precies het nut van een centraal topic? Ben nieuwsgierig Maar kennelijk is het belangrijk want men is enthousiast dus ook namens mij alvast bedankt *lol* Maar vertel. Ik zag wel al dat we een ander icoontje ervoor hebben staan!
pi_37061944
Ik mag een kaartje naar Rusland gaan sturen!! (ik wil dr daar ook een van krijgen eigenlijk ) maar dat adres is voor mij onleesbaar, allemaal van die russische letters, dit is bijv zn naam: Анатолий Прокопьев
Hoe ga ik dat doen? Ik kan het wle uitprinten en op de kaart plakken maar snapt de nl postsorteer machine dat wel?
pi_37062016
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef morgaine21 het volgende:
Ik mag een kaartje naar Rusland gaan sturen!! (ik wil dr daar ook een van krijgen eigenlijk ) maar dat adres is voor mij onleesbaar, allemaal van die russische letters, dit is bijv zn naam: Анатолий Прокопьев
Hoe ga ik dat doen? Ik kan het wle uitprinten en op de kaart plakken maar snapt de nl postsorteer machine dat wel?
Als je er Russia of Rusland onder zet als land snapt de PTT dat vast wel. De Russische postdienst routeert m dan aan de hand van de voor jou onleesbare adresgegevens. Denk ik. .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:38:12 #185
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_37062030
quote:
mijn russisch is niet geweldig, maar ik gok dat hij Anatoly Prokopjev heet

maar verder zou ik gewoon in het russisch alles erop zetten (blokletters enzo), en dan in het nederlands of engels rusland...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_37062116
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:02 schreef AKnynke het volgende:
Ik kreeg na de paasdagen weer een kaartje in de bus, terwijl ik het echt niet verwacht had. Ik heb nu zelf drie kaartjes gestuurd (gebrek aan motivatie om postzegels te kopen), maar 4 kaartjes ontvangen. Best raar eigenlijk!
Ja daar heb ik dus wel meer van gelezen, heel vreemd inderdaad. Maar niet vervelend ofzo.
pi_37062193
Vandaag m'n tweede 'kaartje' ontvangen, echt te mooi...

Op de voorkant Mt. McKinley in Alaska, met daarachter in kartonnen verpakking een DVD met een kwartier aan videobeelden uit Alaska...een 'Alaska DVD Postcard'! Dat noem ik nog eens een kaartje

Gebruiker uitgebreid bedankt en het bleek dat ik de eerste was die iets van haar had ontvangen, ook leuk.

Heb nu op m'n historymap twee enorm lange lijnen naar uithoeken van de wereld, Alaska en Nieuw-Zeeland
pi_37062241
Wow wat gaaf brighton.
pi_37062764
quote:
Anatolyi Prokopljev volgens mij
pi_37064083
Dat is echt heel gaaf brighton!

Post je map eens? Ben wel benieuwd!
Let's plant a tree
pi_37064741

Stond trouwens ook nog twee keer 10 minuten bonusmateriaal op de DVD (met walvissen en een vlucht over het landschap) zag ik net toen ik 'm op de TV ging kijken
pi_37064984
Whehe, leuk zo die lijnen naar de uithoeken nu nog van ergens uit het zuiden van Chili of Argentinie een kaart krijgen
Let's plant a tree
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:23:40 #193
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_37065052
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]

Stond trouwens ook nog twee keer 10 minuten bonusmateriaal op de DVD (met walvissen en een vlucht over het landschap) zag ik net toen ik 'm op de TV ging kijken
da's wel heel speciaal

* Klonk een beetje jaloers is
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_37067410
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Vava het volgende:
Whehe, leuk zo die lijnen naar de uithoeken nu nog van ergens uit het zuiden van Chili of Argentinie een kaart krijgen
En naar Kamtsjatka.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:40:52 #195
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_37067484
Een kaartje naar Finland van mij is aangekomen, terwijl ik hem vrijdag op de post deed
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:45:37 #196
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_37067611
die van mij naar finland is nu anderhalve week onderweg volgens mij, ik ben bang dat ik toch het adres niet goed heb opgeschreven
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37068222
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:38 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

En naar Kamtsjatka.
Die kans is extreem klein
Let's plant a tree
pi_37068254
Ik had vandaag niets in de brievenbus!
pi_37068292
Vandaag een kaartje uit Berlijn in de brievenbus.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:11:12 #200
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_37068309
Er lagen idd 2 kaartjes op me te wachten, 1 uit Duitsland en 1 uit Engeland. Die uit Engeland zat in een envelop en was onbeschreven, maar er zat een extra kaartje bij met een bericht

De onbeschreven kaart is overigens een hele oude oude, ik zou haast zeggen uit de jaren 60... hij ruikt zelfs oud

ook weer 2 nieuwe op de bus gedaan, kom ik terug staat in mijn e-mail dat er weer een is aangekomen maar nu natuurlijk te laat om de lichting nog te halen met een nieuwe kaart, dus dat wordt morgen, maar wel een adres opgevraagd, in Duisburg, dat is zo dichtbij dat er geeneens een lijn is maar alleen een stip

...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')