Ja jezelf quoten is "not done", maar het is nou eenmaal zo, wéér USA.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:46 schreef QTPi het volgende:
Kaartje USA is aangekomen, nieuw adres aangevraagd. Wederom USA.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef buzzer het volgende:
en centraal
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef buzzer het volgende:
en centraal
Jeps, dat doen de modjes.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:40 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe gaat het dan als we aan een nieuw deel toe zijn? Maakt een modje die dan weer centraal? Dit kunnen we niet zelf toch?
bij mij werkten kettingbrieven juist niet, heb nog nooit zoveel kaartjes terug ontvangen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:25 schreef buzzer het volgende:
Wat een hobby dit
dit deed ik vroeger emt kettingbrieven, iets minder internationaal, maar het werkte minstens net zo goed..
Overigens wil ik dit topic wel graag centraal maken..
Als je er Russia of Rusland onder zet als land snapt de PTT dat vast wel. De Russische postdienst routeert m dan aan de hand van de voor jou onleesbare adresgegevens. Denk ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef morgaine21 het volgende:
Ik mag een kaartje naar Rusland gaan sturen!! (ik wil dr daar ook een van krijgen eigenlijk) maar dat adres is voor mij onleesbaar, allemaal van die russische letters, dit is bijv zn naam: Анатолий Прокопьев
Hoe ga ik dat doen? Ik kan het wle uitprinten en op de kaart plakken maar snapt de nl postsorteer machine dat wel?
mijn russisch is niet geweldig, maar ik gok dat hij Anatoly Prokopjev heetquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef morgaine21 het volgende:
Ik mag een kaartje naar Rusland gaan sturen!! (ik wil dr daar ook een van krijgen eigenlijk) maar dat adres is voor mij onleesbaar, allemaal van die russische letters, dit is bijv zn naam: Анатолий Прокопьев
Hoe ga ik dat doen? Ik kan het wle uitprinten en op de kaart plakken maar snapt de nl postsorteer machine dat wel?
Ja daar heb ik dus wel meer van gelezen, heel vreemd inderdaad. Maar niet vervelend ofzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:02 schreef AKnynke het volgende:
Ik kreeg na de paasdagen weer een kaartje in de bus, terwijl ik het echt niet verwacht had. Ik heb nu zelf drie kaartjes gestuurd (gebrek aan motivatie om postzegels te kopen), maar 4 kaartjes ontvangen. Best raar eigenlijk!
Anatolyi Prokopljev volgens mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef morgaine21 het volgende:
da's wel heel speciaalquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]
Stond trouwens ook nog twee keer 10 minuten bonusmateriaal op de DVD (met walvissen en een vlucht over het landschap) zag ik net toen ik 'm op de TV ging kijken
En naar Kamtsjatka.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Vava het volgende:
Whehe, leuk zo die lijnen naar de uithoekennu nog van ergens uit het zuiden van Chili of Argentinie een kaart krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |