Woohoo!quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:35 schreef p-etr-a het volgende:
Het is me gelukt!
http://postcrossing.web-log.nl
Ik vind het ook nog wat vaag. Bij "I'm offering" zit het toch niet zo? Daar is het juist weer dat user A User B een kaart stuurt, volgens mij...quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:17 schreef Allan24 het volgende:
Oké - even zien of ik dat taggen goed begrepen heb.
- In een tag forum zet iemand (user A) een post
- Daaronder zet iemand anders (user B) een post (B tagt A)
- Daaronder zet weer iemand anders (user C) een post (C tagt B)
- (etc.)
Dan:
- User B zendt een U2U naar user A; deze geeft zijn adres aan user B
- User C zendt een U2U naar user B; deze geeft zijn adres aan user C
- (etc.)
En daarna:
- User B zendt user A een kaart
- User C zendt user B een kaart
- (etc.)
Toch?
Ja dat vond ik ook wel, maar hij doet toch automatisch resizen? Ik wilde ze wel verkleinen maar toen werden de verhoudingen gek et cetera.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:54 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Woohoo!
Ze zijn wel een beetje groot
Het is inderdaad wel afhankelijk van de soort TAG.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:04 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog wat vaag. Bij "I'm offering" zit het toch niet zo? Daar is het juist weer dat user A User B een kaart stuurt, volgens mij...
De post wordt vandaag en maandag toch niet opgehaald, de eerste buslichting is pas weer dinsdagquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:49 schreef Mobster273 het volgende:
Spanje is aangekomen, alleen ik ben bij mijn ouders thuis, dus ik kan pas dinsdag een neiuwe sturen![]()
Er moet dinsdag toch post bezorgd worden? Lijkt me dat 'ie maandag dan wel gelicht wordt, op een normale zondag gebeurt dat immers ook.quote:Op zondag 16 april 2006 13:18 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De post wordt vandaag en maandag toch niet opgehaald, de eerste buslichting is pas weer dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |