4 uit 4, das wel ergquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:10 schreef QTPi het volgende:
Op mijn deurmaat vandaag een kaartje uit.............. FinlandIk scoor nu 4 uit 4 van de ontvangen kaartjes.
Kaart naar UK nu 20 dagen onderweg, baal baal.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:17 schreef Allan24 het volgende:
Oké - even zien of ik dat taggen goed begrepen heb.
- In een tag forum zet iemand (user A) een post
- Daaronder zet iemand anders (user B) een post (B tagt A)
- Daaronder zet weer iemand anders (user C) een post (C tagt B)
- (etc.)
Dan:
- User B zendt een U2U naar user A; deze geeft zijn adres aan user B
- User C zendt een U2U naar user B; deze geeft zijn adres aan user C
- (etc.)
En daarna:
- User B zendt user A een kaart
- User C zendt user B een kaart
- (etc.)
Toch?
Gewoon een van zo'n 5x binnen Europa velletje (wat best mooie zegels zijn) en een van 0.39 met een molentje erop...ook uit de automaat in m'n supermarktquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:09 schreef p-etr-a het volgende:
Welke postzegels heb je gebruikt? Ik kan eigenlijk alleen maar die saaie met het hoofd van de koningin en de stickervelletjes met plaatjes van Nederland vinden. Ik ben zo jaloers op Finnen die echt zowat alles als postzegel kunnen kopen!
Dat doet alleen de starter van een nieuw topicquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen stuurt user A vaak ook user B een kaart. Maar alleen als dat erbij staat.
ik heb voor binnen europa een vel van 50 gekocht, maar dan zijn het opeens allemaal dezelfden...quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:10 schreef brighton het volgende:
[..]
Gewoon een van zo'n 5x binnen Europa velletje (wat best mooie zegels zijn) en een van 0.39 met een molentje erop...ook uit de automaat in m'n supermarkt
Ja die inderdaad... Zelf vind ik ze niet zo heel geweldig. Vooral omdat elke Nederlandse zegel er hetzelfde uitziet. Maar als je naar het buitenland verstuurt kan je beter een buiten Europa velletje kopen ipv een binnen Europa sticker met nog 39 cent extra te plakken!quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:10 schreef brighton het volgende:
[..]
Gewoon een van zo'n 5x binnen Europa velletje (wat best mooie zegels zijn) en een van 0.39 met een molentje erop...ook uit de automaat in m'n supermarkt
50 stuks!quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb voor binnen europa een vel van 50 gekocht, maar dan zijn het opeens allemaal dezelfden...![]()
van de 14 onderweg zijn er maar 4 naar buiten europa gegaan, dus ik mag er van uitgaan dat dit wel ff genoeg is, voor buiten europa houd ik het bij 5 per keerquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
50 stuks!
Dat is echt ontzettend veel! Nu maar hopen dat je veel naar Finnen mag sturen!
Ja klopt...maar van de eerste vijf gingen er drie naar Finland en had die 0.39 zegels nog liggen, dus vond handiger. Maar in zo'n Europaboekje van vijf zegels zitten wel vijf verschillende plaatjes bij mij hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:17 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja die inderdaad... Zelf vind ik ze niet zo heel geweldig. Vooral omdat elke Nederlandse zegel er hetzelfde uitziet. Maar als je naar het buitenland verstuurt kan je beter een buiten Europa velletje kopen ipv een binnen Europa sticker met nog 39 cent extra te plakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |