Wat vaagquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef p-etr-a het volgende:
Hmja dat weet ik eigenlijk niet, maar dan moeten ze de kaart maar niet nat maken toch! Dat is sowieso niet goed voor welke kaart dan ook.
Ik heb trouwens best een rotgevoel over iemand die ik in Scriptual Encouragement heb getagged, en die eigenlijk vlak daarna een afscheidstopic heeft geopend. Ik heb vandaag een heel mooi kaartje voor haar gekocht maar twijfel zo of ik het moet sturen. Daarnaast heb ik geen adres, maar ik heb wel iemand anders uit dat topic die me begaan met haar leek een U2U gestuurd om te vragen wat zij ervan denkt.
nog nergens last van gehad...quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:14 schreef Vava het volgende:
Er is echt wat aan de hand met die Finse codesweer een kaart met een duidelijk leesbare code die niet herkend wordt
![]()
Hmmzz... ik nu 2 keer achter elkaar met kaarten uit Finlandquote:
apart, zijn er ook andere mensen, wellicht op PC forum, die daar last van hebben?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmmzz... ik nu 2 keer achter elkaar met kaarten uit Finlandde code is echt superduidelijk geschvreven dus ik weet zeker dat ik de juiste code invoer
Daar ga ik eens even naar kijken! En als ik niks vind open ik wel een topic.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
apart, zijn er ook andere mensen, wellicht op PC forum, die daar last van hebben?
Ja hoor: http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1691quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:54 schreef Vava het volgende:
Heb je een linkje van dat topic? Eventueel via mail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |