Wat vaagquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef p-etr-a het volgende:
Hmja dat weet ik eigenlijk niet, maar dan moeten ze de kaart maar niet nat maken toch! Dat is sowieso niet goed voor welke kaart dan ook.
Ik heb trouwens best een rotgevoel over iemand die ik in Scriptual Encouragement heb getagged, en die eigenlijk vlak daarna een afscheidstopic heeft geopend. Ik heb vandaag een heel mooi kaartje voor haar gekocht maar twijfel zo of ik het moet sturen. Daarnaast heb ik geen adres, maar ik heb wel iemand anders uit dat topic die me begaan met haar leek een U2U gestuurd om te vragen wat zij ervan denkt.
nog nergens last van gehad...quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:14 schreef Vava het volgende:
Er is echt wat aan de hand met die Finse codesweer een kaart met een duidelijk leesbare code die niet herkend wordt
![]()
Hmmzz... ik nu 2 keer achter elkaar met kaarten uit Finlandquote:
apart, zijn er ook andere mensen, wellicht op PC forum, die daar last van hebben?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmmzz... ik nu 2 keer achter elkaar met kaarten uit Finlandde code is echt superduidelijk geschvreven dus ik weet zeker dat ik de juiste code invoer
Daar ga ik eens even naar kijken! En als ik niks vind open ik wel een topic.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
apart, zijn er ook andere mensen, wellicht op PC forum, die daar last van hebben?
Ja hoor: http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1691quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:54 schreef Vava het volgende:
Heb je een linkje van dat topic? Eventueel via mail?
als je aan je scrollwiel draait terwijl die letters nog geselecteerd staan dan verschuiven die, misschien heb is dat per ongeluk gedaan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik de letters op FI had gezet, maar dat die versprongen. Dan pakt ie de code ook niet.
Heel vreemdquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja hoor: http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1691
Ik vraag daar nu om haar adres.
Ik heb het weer geprobeerd en nu pakt hij de code welquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als je aan je scrollwiel draait terwijl die letters nog geselecteerd staan dan verschuiven die, misschien heb is dat per ongeluk gedaan?
Dan zal het dat inderdaad geweest zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb het weer geprobeerd en nu pakt hij de code wel![]()
foutje kan gebeuren, hij heeft hem nu gepakt dus dan is het goed tochquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef Vava het volgende:
[..]
De kaart die ik van Troel kreeg was ook nogal gevouwen enzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:32 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zag op het forum dat er ook regelmatig mensen beschadigde kaartjes krijgen. Ik zag laatst bij iemand op zijn/haar weblog dat hij/zij een kaartje in een aantal stukken kreeg.....
Inderdaad. Ik hoop dat iemand me het adres stuurt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Heel vreemden meer dan dit kan je ook niet doen
![]()
Ik dacht nog even misschien heb jij eenzelfde probleem als iemand anders waarvan ik dit dus ook op het forum heb gelezen, maar het is gelukkig al opgelost.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef Vava het volgende:
[..]
quote:Hello Petra,
Thank you for the card of the sweet little pig that arrived today. It makes me smile when I look at it cause it looks like he's smiling. You have brightened my day!
Take care,
imelda
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De kaart die ik van Troel kreeg was ook nogal gevouwen enzo.Goed dat mijn kaart btw is aangekomen!
Ik heb hem eerst tussen wat boeken gedaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik heb hem echt ongevouwen op de bus gedaan. Nouja, ik doe tegenwoordig de post via de postkamer op kantoor weg, dus dat scheelt al wel gedrang in de brievenbus, maar wel stom dat ze niet goed aankomen
Heb je hem gescand?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst tussen wat boeken gedaan.![]()
![]()
Nee, wel een foto van gemaakt.quote:
mjah, montana, das tegen canada aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:44 schreef boskov het volgende:
white bear lake,MN, maar dat ligt kennelijk flink in het noorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |