van dit seizoen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:51 schreef TC03 het volgende:
Ik kijk net een oude trailer van 24 (nummer 5 om precies te zijn), waarin het volgende gezegd wordt.
'The only thing more shocking than the first ten minutes, is the way it ends.'![]()
![]()
Ik denk dat Henderson rekening heeft gehouden met een hele hoop scenario's, waaronder het scenario dat Jack het zou overleven en weer zou gaan werken bij CTU. Hij wist natuurlijk wel al dat hij nog in leven was, want hij wilde hem op laten draaien voor de moord op Palmer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, ik zal wat duidelijker zijn. Hij verwachte dus niet dat Jack Bauer op zou duiken, maar hij had wel gezegd dat Stinger 'Audrey Raines' moest zeggen, om Jack te breken. Terwijl hij niet wist dat Jack op zou duiken?Of zou die dat hebben gezegd toen hij al wist dat Jack terug was.
Dit werd er gezegd. "On the new season of 24, the only thing more shocking than the first ten minutes, is the way it ends."quote:
maar wanneerquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit werd er gezegd. "On the new season of 24, the only thing more shocking than the first ten minutes, is the way it ends."
De dood van Palmer was dit seizoen toch nog het meest schokkend... zo compleet onverwacht in de eerste paar minutenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:05 schreef Merkie het volgende:
Ik vond de dood van Edgar en Tony eigenlijk meer shocking.
Eensch is!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De dood van Palmer was dit seizoen toch nog het meest schokkend... zo compleet onverwacht in de eerste paar minuten![]()
Episode 10quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:19 schreef jdiezrequejo het volgende:
I love the music of 24!
Episode 8
Episode 12
Episode 15
Hoe kom je daar nou bij. Het is juist hartstikke spannend.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:21 schreef de_sapje het volgende:
Eigenlijk is het tot nu toe helemaal niet spannend...
nee eveline zeg toch zelf dat Jack en Wayne dat bandje moeten gaan ophalen! dat zij zichzelf wel redtquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:57 schreef Frggl het volgende:
Ik weet niet of het in een eerder topic al voorbij is gekomen, maar vindt niemand het raar dat Jack in de vorige episode tegen Evelyn zegt dat 'ie haar wond schoon gaat maken, en dat veel pijn gaat doen, en het vervolgens gewoon afbindt en weggaat? Zou er een scene gecut zijn?
Nee, dat zegt ze als Jack haar zegt dat hij Wayne bij haar achter kan laten, volgens mij.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:01 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
nee eveline zeg toch zelf dat Jack en Wayne dat bandje moeten gaan ophalen! dat zij zichzelf wel redt![]()
Het had gewoon betrekking op allebei de dingenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:03 schreef Frggl het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ze als Jack haar zegt dat hij Wayne bij haar achter kan laten, volgens mij.
het eindigt met dat logan kim ontvoert en jack de auto waar ze inzitten opblaast en zo beiden doodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |