SF heeft ook de tramachtige dingetjes jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:49 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij zijn die niet echt heuvelachtig in LA? CloudStrife, jij bent er geweest. Geef ons opheldering.
Ik weet alleen dat SF bekend staat om de heuvels.
LA is heeeeeeeel groot, maar omringd door bergen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:49 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij zijn die niet echt heuvelachtig in LA? CloudStrife, jij bent er geweest. Geef ons opheldering.
Ik weet alleen dat SF bekend staat om de heuvels.
Ik bedenk nog wel wat geniaals.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:20 schreef Merkie het volgende:
Zeg, 24 Inside begint binnenkort weer he, en je kan vragen sturen voor Bob Cochran (executive producert en co-creator volgens 24 site). Iemand een idee voor een vraag
? Zou wel stoer als er een Fok!ker in de show komt
.
Dus, vragen verzinnen en iedereen een vraag opsturen.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:19 schreef jdiezrequejo het volgende:
I love the music of 24!
Episode 8
Episode 12
Episode 15
Jack Bauer komt naar Nederland om een groep terroristen uit te schakelen die een aanslag willen plegen op Madurodam?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:36 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat 'wij' () als buitenlandse volgers maar iets moeten vragen of het mogelijk is dat 24 s6 zich in het buitenland afspeelt.
Zoiets. Maar Nederland zou toch best wel kunnen, met de haven en Schiphol enzo. Snipers vanaf de Euromast, ontploffende grachtenbootjes.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jack Bauer komt naar Nederland om een groep terroristen uit te schakelen die een aanslag willen plegen op Madurodam?
Maar da kannie in 24 uurquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef DaMart het volgende:
Dan gaat Jack gewoon de hele wereld over reizen... valt het ook niet meer op dat het weer verandert
In seizoen 6 zit hij gewoon 24 uur in het vliegtuig en begin seizoen 7 landt zijn vliegtuig. Back to back story.quote:
Dat ging over die ene ontmoeting waar dat dochtertje voor de informatie geruild zou worden en niet om het hele verhaal, volgens mij.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:59 schreef TC03 het volgende:
Ook raar eigenlijk, die Henderon had tegen die Stinger gezegd dat zij Audrey Raines moest geven als naam. Maar in aflevering 16 (?) zegt Henderson tegen Logan: "I didn't expect Jack Bauer showing up so soon."![]()
Klopt, ik zal wat duidelijker zijn. Hij verwachte dus niet dat Jack Bauer op zou duiken, maar hij had wel gezegd dat Stinger 'Audrey Raines' moest zeggen, om Jack te breken. Terwijl hij niet wist dat Jack op zou duiken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat ging over die ene ontmoeting waar dat dochtertje voor de informatie geruild zou worden en niet om het hele verhaal, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |