Als jack zegt "I 'll be there in 20 minutes".. is daar 5 minuten bij ingecalculeerd om ff bij de wall-mart nieuwe kogels te halenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:38 schreef burpicane het volgende:
Ff flauwe opmerking
Hoe komt Jack aan zijn kogels nu hij niet meer bij CTU zit die tas moet toch een keer leeg zijn
Hij schiet genoeg bad guys neer om een levenvoorraad aan kogels te hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:38 schreef burpicane het volgende:
Ff flauwe opmerking
Hoe komt Jack aan zijn kogels nu hij niet meer bij CTU zit die tas moet toch een keer leeg zijn
Inderdaad. Zoveel schiet Jack ook niet en hij heeft natuurlijk altijd een paar magazijnen in die wondertas van hem zitten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:40 schreef Dethroned het volgende:
Valt eigenlijk nog best mee met het schieten
Doet me een beetje denken aan de eerdere versies van Tomb Raider. Daar haalde Lara ook altijd een enorme shotgun uit een rugtas zo groot als een etui.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:41 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoveel schiet Jack ook niet en hij heeft natuurlijk altijd een paar magazijnen in die wondertas van hem zitten.
In welk spel is dat nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de eerdere versies van Tomb Raider. Daar haalde Lara ook altijd een enorme shotgun uit een rugtas zo groot als een etui.
ik wilde em downloaden en spelen met een emulator, maar dat schijnt niet te werkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand de 24 game nog gespeeld? Ik heb hem wel, maar ik speel hem eigenlijk niet meer. Het verhaal is tot nu toe wel geweldig, dus misschien ga ik hem daarvoor nog een keer uitspelen.
alleen PS2 geloof ik ja....quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef DaMart het volgende:
Dat spel is er niet voor de PC he?
Kun je lang wachten gezien de rechten bij Sony liggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel met spelen totdat ze hem voor de PC maken...
waar woon jequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kun je lang wachten gezien de rechten bij Sony liggen
En qu63 ik heb hem
misschien gaan ze wel een competitie uitschrijven en dan mag de beste speler het spel spelen, en dat wordt dan uitgezonden!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef H.Flick het volgende:
Hij is PS2 only en voor het spel hoef je het niet te doen. Het verhaal is wel geniaal. Het speelt zich af tussen seizoen 2 en 3 en je ziet hoe het met Palmer gaat na de aanslag en hoe Chase bij CTU kwam. Bovendien zit het natuurlijk ook vol met oude bekenden en geweldige plotwendingen. Het had makkelijk een TV seizoen kunnen zijn.
Nou, dan zal ik hem niet spelen... iemand die een samenvatting van het verhaal wil maken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kun je lang wachten gezien de rechten bij Sony liggen
En qu63 ik heb hem
iemand anders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |