Het zou eerder enigzins onrealistisch zijn als het niet zo was! (al haal ik ze er niet iedere keer bijquote:Op donderdag 13 april 2006 16:08 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik word wel behoorlijk kriegel van iedereen die in deze 24-topics om de 5 posts weer de Chinezen ter sprake brengen... ligt het ZO voor de hand? Ik denk het namelijk niet, ik zou het echt te flauw vinden als ze dat er nu weer bij gaan halen maarja.
Idd er is nl nog helemaal nog geen link gelegt. Als je het kan onderbouwen, prima. Anders ...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:08 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik word wel behoorlijk kriegel van iedereen die in deze 24-topics om de 5 posts weer de Chinezen ter sprake brengen... ligt het ZO voor de hand? Ik denk het namelijk niet, ik zou het echt te flauw vinden als ze dat er nu weer bij gaan halen maarja.
Inderdaad. Nou vind ik inet dat we daar zo over moeten zeiken, maar "Keep your eyes open and watch your back" was wel de perfecte TT geweest. Zeker omdat het ook terugslaat op de verhaallijn zelf.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef Un4 het volgende:
Matige TT overigens.
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nou vind ik inet dat we daar zo over moeten zeiken, maar "Keep your eyes open and watch your back" was wel de perfecte TT geweest. Zeker omdat het ook terugslaat op de verhaallijn zelf.![]()
Mee eensquote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nou vind ik inet dat we daar zo over moeten zeiken, maar "Keep your eyes open and watch your back" was wel de perfecte TT geweest. Zeker omdat het ook terugslaat op de verhaallijn zelf.![]()
Cool interviewquote:Op donderdag 13 april 2006 19:00 schreef Merkie het volgende:
Klik.
Wel leuk interview met Jack Bauer als Kiefer Sutherland. Afgelopen kerstmis had 'ie ruzie met een kerstboom.
Precies. Ik vind die chinezen al bijna net zo irritant als Kimquote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef Gremen het volgende:
DIe chinezen zijn van het vorige seizoen. klaar daarmee!
Pardon? Ik geef een link naar een trailer van de nieuwe film met Kiefer, en dan begin jij te zeiken over spoilers? Sommige mensen gooien dat woord links en rechts maar rond, zonder na te denken. Wat spoil ik in vredesnaam over 24 met het posten van een link naar de trailer van een compleet ongerelateerde film?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |