Mooi gemaakt TrenTs.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:51 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe tekening voor de OP! Het kunstwerkje is gemaakt door TrenTs!![]()
Ik bezoek geen gelegenheden waar ze geen vodka hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:26 schreef MoChe het volgende:
is er vodka trouwens aanwezig?
is er trouwens vodka aanwezig?
Dat hoop ik niet ivm Meistiertje ,die bij speciale gelegenheden graag die troep gemixt met wat anders drinkt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:26 schreef MoChe het volgende:
is er vodka trouwens aanwezig?
is er trouwens vodka aanwezig?
Dat is toch niet zo erg? Tenminste, zolang het niet té veel wordtquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet ivm Meistiertje ,die bij speciale gelegenheden graag die troep gemixt met wat anders drinkt.![]()
You don't say...quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet ivm Meistiertje ,die bij speciale gelegenheden graag die troep gemixt met wat anders drinkt.![]()
Dat leren we haar wel af hoor Ratelquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat leren we haar wel af hoor Ratel
Vodka dient immers puur gedronken te worden![]()
Aan de stemmen te zien, wordt het 26 meiquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:50 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben voor 26 mei,de andere vrijdagen moet ik werken.
Of val ik daarmee uit de toon?![]()
lig er maar aan waar je prioriteiten liggen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:18 schreef Tally het volgende:
Zou t vreemd zijn als ik er tussen uit knijp op mn bruiloft om naar de meet te komen![]()
Of een biertje drinken met Bendeleider....quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef MoChe het volgende:
[..]
lig er maar aan waar je prioriteiten liggen...
een geile dribbel_ ontmoeten of met een of andere vent trouwen die je net kent![]()
Dribbel had ik al ontmoet..quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef MoChe het volgende:
[..]
lig er maar aan waar je prioriteiten liggen...
een geile dribbel_ ontmoeten of met een of andere vent trouwen die je net kent![]()
7 op 100 ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dribbel had ik al ontmoet..
En gaat me om Herald..
En ik weet niet of jij een relatie van 7 jaar kort vind..
Maar ik dus niet..
Ik word geen 100..quote:
Zal ik dan maar komenquote:
Serieusquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:24 schreef Evelientje84 het volgende:
[..]
Nee, ik mocht niet weg van Remlof![]()
Moest nakend op bed blijven wachten![]()
volgende keer mag ze wel komen hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Serieus![]()
Remlof zei al zoiets, maar dat ie het meende![]()
![]()
*Fotoboek bekijkt*quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:24 schreef Evelientje84 het volgende:
[..]
Nee, ik mocht niet weg van Remlof![]()
Moest nakend op bed blijven wachten![]()
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef remlof het volgende:
Evelientje wil je erg graag onmoeten trouwens bio, denk je dat dat gaat lukken?
Je zou me bellen vanavondquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
Heb wel dr telefoonnummer![]()
Ligt eraan wanneer het is he..quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
OWEE als je niet omt naar de volgende meet.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
OWEE als je niet komt naar de volgende meet.
Je bent boos hequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
OWEE als je niet komt naar de volgende meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |