Worstquote:
Jah vorige was ik nog geen lid hier... maar om nu zo snel al jullie te ontmoetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef BuPassie het volgende:
Hey wat leuk! Nog een meet.
De vorige heb ik helaas moeten missen omdat mijn toenmalig vriendje het niet zo leuk vond als ik zou gaan![]()
Gelukkig is het nu uit en ik ben weer single. Wie weet kom ik iets leuks tegen op de meet![]()
Ik hoorde dat Paultjuhhh van de hierenliefde is?
Maakt niet uit hoor...Als je je ogen dicht doet merk je er niks vanquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:37 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Worst![]()
Ik heb wel een grote![]()
Oh je bent een meisje, laat maar![]()
Mei_stiertje heeft ook een bruin kleurtje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bruin/zwart; whatever. Ze kwam er zelf mee!
-knip-quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor...Als je je ogen dicht doet merk je er niks van
Hopellijk wel jah.... Kom jij ook Ratelslangetje? Jij gaat jahquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mei_stiertje heeft ook een bruin kleurtje.![]()
Trouwens,als het goed is hebben we tegen die tijd allemaal een mooi bruin kleurtje.![]()
Heuj, ik begon er niet over (of toch wel?)quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trouwens,als het goed is hebben we tegen die tijd allemaal een mooi bruin kleurtje.![]()
Ratel, kom eens op MSN dan, ik heb een nieuw voorstelquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze mot je nie!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ratel, kom eens op MSN dan, ik heb een nieuw voorstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |