Oh, en Huiz en Sabine16...van harte gefeliciteerd met jullie verkering/verloving/huwelijk *
* doorhalen wat niet van toepassing is
't Is alweer uit met Sabine16, was alleen gisteravond eventjes...
Nu ga ik voor het celibaat, schijnt goed te zijn voor lichaam en geest... las ik ergens in een folder.
quote:En jij was bang dat wij jouw reputatie om zeep hielpen???
Op zondag 09 december 2001 13:06 schreef Ethel het volgende:
Na een lange ranzige nacht ...
En tja... laten we het zo zeggen Huiz, ikkehhh was vannacht om 7 uur thuis, mijn ego is opgekrikt, zo enorm hoog
, dattehhh ik wel weer wat kan hebben hoor.
ben nu wakker aan het worden maar stort ook meteen weer in, brakjes noemt men dat. En dat alleemaal door die verdomde coktails, bah.
quote:Lijkt me logisch, APK natuurlijk
Op zondag 09 december 2001 13:33 schreef huiz het volgende:
Inkoppertje dan maar:Wie heeft jou zo opgekrikt dan?
quote:Wie niet zou ik eerder zeggen!!!
Op zondag 09 december 2001 13:33 schreef huiz het volgende:
Inkoppertje dan maar:Wie heeft jou zo opgekrikt dan?
Ohwww, wat a wonderful wonderful night...
(en nu ga ik weer ff mijn bedje in)
Aangezien we tegenwoordig met zoveel schrijvers zijn, kan het voorkomen dat twee of meer personen op het idee komen om te schrijven. Daarom hebben we afgesproken om in Club D een bericht te posten met zoiets als: "Ik ga verder met het vervolg, die en die personen (of iedereen voor het gemak) zijn geclaimd". Dan weet de rest dat ze even moeten wachten met schrijven. That's all.
ik dacht alleen: 't is zondag, zit hier toch te nixen, zou 'k het nog een beetje kunnen?
Valt mee, op de tijdsfoutjes na. (en effe de verhaallijn checken) thx for the uitleg!
website van Club Daniëlle: Club Daniëlle, staat trouwens ook als link in de BB-faq van Cynix.
Oftewel afgekort boven het verhaal met (standaard disclaimer)!
Ben blij dat Diane thuus blief terwijl ik op de wispo ben, pffff, anders was er zeker een lawine gekomen als ze weer eens verliefd zou worden op een skileraar!!
*ruimt hele boel nootjes van vannacht op*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |