quote:Oke, sorry....
Op dinsdag 11 december 2001 00:42 schreef sacha het volgende:
Wil jij wel eventjes ophouden zieke meisjes te pesten...
...vervolg...
Na Sacha haar actie roept de jury dat Sacha de winnaar is van deze battle!!! De prijs neemt ze meteen in beslag. Ze mag 20 eieren tegen Ethel en Huiz kaput proberen te gooien.
quote:Ben je weer bezopen ofzo? Zit je hier iedereen maar weer door het slijk te halen zodra je in het verhaal wat positiever geschreven wordt... en dan nog Duits praten ook?
Op dinsdag 11 december 2001 00:45 schreef Ethel het volgende:Oke, sorry....
![]()
...vervolg...
Na Sacha haar actie roept de jury dat Sacha de winnaar is van deze battle!!! De prijs neemt ze meteen in beslag. Ze mag 20 eieren tegen Ethel en Huiz kaput proberen te gooien.
Ik zag trouwens dat Huiz (fotoboek) heel goed kan coken, hij moest maar eens een Club Daan maaltijd gaan coken voor de deelnemers... ![]()
(ja Huiz, ik heb in je fotoboek geschreven, grrrrr)
quote:Nee hoor, geen druppel gehad, doe ik door de weeks nooit, alleen af en toe in het weekend, maar als je iets doet dan moet je het goed doen!
Op dinsdag 11 december 2001 00:49 schreef huiz het volgende:
Ben je weer bezopen ofzo? Zit je hier iedereen maar weer door het slijk te halen zodra je in het verhaal wat positiever geschreven wordt... en dan nog Duits praten ook?
Ik ben juist heel positief mijn lieve mede-clubgenoten in het verhaal te betrekken, oke, af en toe komen er wat
- gedachten naar boven, maar ach... (ben beetje verpest door teveel BB kijken..)
en ja, ik kan ook meerdere talen...
In ieder geval, wil ik dit nieuwe liefdesduo veel geluk en sterkte wensen!!
Ga je nog een vriendelijker usericoon installeren? Groen is niet zo min favo kleur... ![]()
ben jij echt een juf? Zo'n schooljuf?
quote:Suggereer jij nou dat ik niet lief ben?????
Op dinsdag 11 december 2001 00:58 schreef huiz het volgende:
Laat haar maar lekker lullen Sacha, er zijn ook aardige mensen op deze wereld
quote:Maar dan wel koken met een 'c', zodat ik een witte kerst krijg...
Op dinsdag 11 december 2001 00:56 schreef huiz het volgende:
Ok, Sacha, bedankt voor je leuke reactie (heb er mindere gehad in mijn fotoboek, nou ja) en ik wil wel es voor je koken (in het verhaal)
quote:Ook niet mijn favoriete kleur maar zo zie ik er nou eenmaal uit
Ga je nog een vriendelijker usericoon installeren? Groen is niet zo min favo kleur...
quote:Neeeeeeeeeeeeeeee, gek! Ik heb een keer APK verbeterd en werd toen meteen Juf Sacha genoemd...
ben jij echt een juf? Zo'n schooljuf?
En dan ook nog hier in de commentaren een raar verhaal op te hangen over Sacha...
Als jouw vraag serieus bedoeld was, ja, dan is mijn antwoord ook serieus.
Ik heb me trouwens vergist toen ik Scope dat screenshot in handen had gedrukt op het vliegveld, die was van één of ander vriendinnetje van me, de jouwe is al gereed maar ik weet niet of ik iedereen moet shockeren met de echte... als je nieuwsgierig bent dan wil ik hem hier wel posten hoor...
quote:Oei, tja, coke... Weet je wel hoe duur dat is?
Op dinsdag 11 december 2001 01:03 schreef sacha het volgende:Maar dan wel koken met een 'c', zodat ik een witte kerst krijg...
Ook niet mijn favoriete kleur maar zo zie ik er nou eenmaal uit
Neeeeeeeeeeeeeeee, gek! Ik heb een keer APK verbeterd en werd toen meteen Juf Sacha genoemd...
Maar ik heb wel meer bijnamen dus Juf kan er ook nog wel bij...
Nou, ik zal er wel overheen komen denk ik, dat groene... en anders mag je mijn kerstboompje zijn ![]()
Wat ben je dan, ipv juf? Meesteres???
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 01:09 schreef huiz het volgende:[..]
Wat ben je dan, ipv juf? Meesteres???![]()
Misschien spreek ik alleen voor mezelf, misschien zijn het meer mensen opgevallen, maar ik sta volkomen achter mijn posts naar jou toe en durf dat rustig hier neer te zetten. Niks persoonlijks, ik ken je verder niet.
Ik heb niet negatief over je geschreven in mijn laatste verhaal, ik heb nog niet dat bewuste screenshot geplaatst maar juist een leuke, maar als je hier verder serieus op verder wilt gaan, dan vind ik het prima, dan zal ik hier verder serieus vertellen hoe ik momenteel denk van jouw laatste reacties.
Maar aangezien we hier allemaal voor onze lol zitten is het verstandiger om niet lullig te doen tegen elkaar. En als je es een opmerking krijgt probeer er dan wat mee te doen, net als ik doe. Ook ik word hier soms voor 'schut' gezet en daar lach ik ook om.
Dus, wat wil je, moeten we hier verder serieus op ingaan?
quote:Nee, alsjeblieft niet....
Op dinsdag 11 december 2001 01:20 schreef huiz het volgende:
Dus, wat wil je, moeten we hier verder serieus op ingaan?
Prima.
Denk zoals je wilt. Ik vind het jammer dat je me totaal verkeerd begrijpt, maar ja, ik sla ook regelmatig de plank mis.
Ik laat het hierbij. Heb geen zin om alles uit te gaan leggen of te gaan verdedigen. Jij ziet dit zo, en dat respecteer ik.
Veel plezier, en ik zal jou in je club niet meer lastig vallen met mijn uitspraken.
Het ga je goed.
quote:SACHA!!!! Ik voorzie spannende dingen tussen ons tweeën in Club D
Op dinsdag 11 december 2001 01:23 schreef sacha het volgende:Nee, alsjeblieft niet....
Oeps, ik ben Ethel niet....
quote:Anders ik wel Huizie!
Op dinsdag 11 december 2001 01:26 schreef huiz het volgende:[..]
SACHA!!!! Ik voorzie spannende dingen tussen ons tweeën in Club D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |