gave foto'squote:Op donderdag 13 april 2006 12:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha oke
Het is eigelijk een kristallen zwaan die ik op een plato heb gezet en die rond draaid, deze plato geeft tevels ook verschillende kleuren licht waardoor je een beetje sfeer in krijgt. Met deze foto ben ik niet heel erg te vreden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook weer zoiets, maar toen had ik die hulpstuk omgedraaid waardoor die ring toch wel stoort
Op welke bericht??quote:
^^^quote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan houd het op, ik kan er verder ook niks aan doen, als ik nou rijk was dan had ik je wel een camera gegunt![]()
Ach, ik had best wel 200 kunnen missen hoorquote:
zijn camera's zo duur?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach, ik had best wel 200 kunnen missen hoor
Zijn wel goedkoper hoor, maar dan heb je niet zo lange sluitertijd en dat heb je bij dit toch wel nodig.quote:
Wat heb jijquote:Op donderdag 13 april 2006 12:21 schreef Messenga het volgende:
Ja hoi carmen.
ooohja, sluitertijdquote:Op donderdag 13 april 2006 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zijn wel goedkoper hoor, maar dan heb je niet zo lange sluitertijd en dat heb je bij dit toch wel nodig.
dat is best grootquote:Op donderdag 13 april 2006 12:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Opstelling hoe ik dit geflikt heb, net even geschoten met mijn webcam(Handig 3 meter lange USB
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |