Ik ben eindelijk verlost van mij chaosquote:Op donderdag 13 april 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou juist van rommel en wordt uiterst onrustig als mijn moeder op de schoonmaaktour is.
De chaos is mijn chaos, en ik voel me er in thuis.
Ik vind dat weinig geloofwaardig klinken uit de mond van iemand die van bankjes houdt.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het zalig. Chaos.
'Hier mag u zitten'. Dat is toch het toppunt van ordening?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef Gellius het volgende:
Hm, wat een merkwaardige stelling, Claudia. Werk die eens uit?
En dan bedoel ik niet een geheim genootschap van het een of het ander.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er een zekere orde in mijn chaos zit.
Ja, ik woon hier op de campus, en alle appartementen krijgen 2x per jaar inspectie, waarbij er dus gekeken wordt of alles wel schoon is. Maar ze waren extreem te spreken over onze eenheid (volgens mij is mijn badkamer ook nog nooit zo wit geweest). Alleen het feit dat er een zak rondom de rookmelder zat kon de inspectrice wat minder waarderen.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Inspectie?
Ho wacht, ik herinner me: anarchistisch vrijen op de Posbank. Dat is chaos natuurlijk en wat om je heen kijken op een bankje is Totale Ordnung.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat weinig geloofwaardig klinken uit de mond van iemand die van bankjes houdt.
Nu ja, er staat niet: hier moèt u zitten. Dat is pas ordening. En ik kan heel chaotisch zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'Hier mag u zitten'. Dat is toch het toppunt van ordening?
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu ja, er staat niet: hier moèt u zitten. Dat is pas ordening. En ik kan heel chaotisch zitten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |