Drs. LP is redelijk zeldzaam. Hoe veel kostte ie?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb me wel ingehouden en de Drs. LP niet gekocht
16 euro geloof ik maar, hij is nu al weg was op ebay.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Drs. LP is redelijk zeldzaam. Hoe veel kostte ie?
Tja dat soort dingen zijn duur, net als sebbo's quest voor 'Hark'.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgensmij was het de laatste LP die ik had, 15 euro is redelijk.
Wel moet ik nog steeds een aantal EPtjes, maar die zijn erg lastig te vinden en duur.
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Misschien moet iemand aan Erik even uitleggen wat een LP is...
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Smiecht.
Met een tante als (ex)DJ weet je wel íets, hoor.
Ach, van Harp had ie iig een mooie CD-versie.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja dat soort dingen zijn duur, net als sebbo's quest voor 'Hark'.
Is het huis misschien een rommeltje? Daar word ik altijd chagrijnig van. Moet je je moedertje even aan het werk zetten.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet. Maar op één of andere manier kan ik niet veel positiefs zien vandaag..
Ik hou juist van rommel en wordt uiterst onrustig als mijn moeder op de schoonmaaktour is.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het huis misschien een rommeltje? Daar word ik altijd chagrijnig van. Moet je je moedertje even aan het werk zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |