Ja! Scheppen én beheren! Mooi is dat, man.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om het scheppen, niet om het beheren.
Maar dat laatste zal dan wel weer typisch vrouwelijk zijn.
Ja, dat deed ik ook wel, hoor.quote:
Ik was zelf ookal op zoek!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ik weet een leuk spelletje! We zoeken naar de mooiste bruidsjurk voor Claudia (op het internet)!
Nee. Scheppen en vernietigen horen bij elkaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Scheppen én beheren! Mooi is dat, man.
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef Bosbeetle het volgende:
gaat het nogsteeds over bruidsjurken
Het zijn ook altijd zulke gedrochten die jurken
Nou precies het zijn van die onpraktische dingen waar je alleen maar in kunt trouwen. Ik zie je nog niet zo snel een eitje bakken in zo'n gedrocht. Laat staan een plafond witten.quote:
Hoge hakken trek ik ook niet aan omdat ze nou zo praktisch zijn. 'Praktisch' is nooit een belangrijk argument geweest voor me.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou precies het zijn van die onpraktische dingen waar je alleen maar in kunt trouwen. Ik zie je nog niet zo snel een eitje bakken in zo'n gedrocht. Laat staan een plafond witten.
Het model is mooi. Ik begrijp niet zo goed waarom die dingetjes er altijd op moeten, roosjes, strikjes, etc. Geef mij maar een simpele, witte jurk.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een leuk model, dat lijfje.
edit: Oh, hij is wel erg groot. Nu zie ik ook de details.
Ik bedoel dus alleen het model.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |