Fantastisch!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Vroeger wilde ik dit soort dingen:
[afbeelding]
Ja, lego was ook fantastisch. Ik herinner me twee thema's: paardenboerderij en autopark.quote:En lego vond ik erg leuk.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef Claudia_x het volgende:
Neem nu vinyl met een houtmotief - foeilelijk.
Ik bedoelde dat technische lego-gedoe. Zo'n pakketje waar je een racecar van kon maken, met motortje of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Fantastisch!
[..]
Ja, lego was ook fantastisch. Ik herinner me twee thema's: paardenboerderij en autopark.
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde dat technische lego-gedoe. Zo'n pakketje waar je een racecar van kon maken, met motortje of iets dergelijks.
En zo'n autopark, garage bedoel je?, stond in de wachtkamer van de huisarts.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:40 schreef LXIV het volgende:
Ik overweeg trouwens om in Nijmegen te komen wonen wyccie.
Een veelbelovende carriere als veelpleger te beginnen.
Paarden doen me denken aan de cowboy-poppetjes en indiaantjes! Aaaah vroeger.....quote:Op woensdag 12 april 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.
Fusion play, inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef Bosbeetle het volgende:ik ga naar huis .. geen klap uitgevoerd vandaag.
![]()
On-be-grij-pe-lijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar het plezier dat ik beleefde in die 3 weken haalde het nooit bij het intense genot -
waarmee ik de stad in 5 minuten tot aan de grond toe gelijk maakte
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Weten jullie zeker dat jullie niet liever weer 4 zouden willen zijn?
En jullie, wyccie en Claudia?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Paarden doen me denken aan de cowboy-poppetjes en indiaantjes! Aaaah vroeger.....
Of ik weer 4 zou willen zijn?quote:
Graagquote:Op woensdag 12 april 2006 23:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
En jullie, wyccie en Claudia?
En jullie?
Ik heb een broertje, ik ken het maar al te goed.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Jongens, hè! Die willen altijd alles kapot maken![]()
Bewonderen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om het scheppen, niet om het beheren.
Maar dat laatste zal dan wel weer typisch vrouwelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |