Gingen jullie ook altijd de laatste schooldag pannenkoeken eten op het schoolplein, in een heel grote kring?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het was meer als suggestie bedoeld om een goede reden te hebben die jurk te kopen, zonder ook maar enig idee te hebben van wie jij bent.
Onbewust is het toch niet het verlangen naar de jurk, maar het verlangen om bruidje te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De waarom-vraag is moeilijk te beantwoorden. Ik kan mezelf wijsmaken dat het om innerlijke noodzaak gaat, maar ik vrees dat het een kwestie van conditionering is geweest.
Nee...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gingen jullie ook altijd de laatste schooldag pannenkoeken eten op het schoolplein, in een heel grote kring?
quote:Why do brides wear virgin white?
Most do not deserve that right.
But to choose a color of their delight
Would surely bring on the frowns.
To defy the laws of tradition
Is a crusade only of the brave.
Ik vind zalmkleur niet mooi. Ik zou alleen een witte jurk willen. Het is idioot, ik weet het. Ik kan het ook niet uitleggen. Ik kan het mijn ouders niet kwalijk nemen, want die gaven me voor mijn verjaardag een trein en een tractor en een takelwagen. Maar ook ik wil een prinsesje zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
Claudia, wat vind je dan van die zalmkleurige jurk. Durf je daarin rond te lopen?
De relatie van deze post tot de gespreksonderwerpen ontgaat me even, wyccie...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Potdorie, sinds wanneer is Appeltaart een smaak voor yoghurt? Zot!
Oeh de trauma's van gelijke opvoeding.. stond laatst nog een leuk stuk over in de HP/ de tijdquote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind zalmkleur niet mooi. Ik zou alleen een witte jurk willen. Het is idioot, ik weet het. Ik kan het ook niet uitleggen. Ik kan het mijn ouders niet kwalijk nemen, want die gaven me voor mijn verjaardag een trein en een tractor en een takelwagen. Maar ook ik wil een prinsesje zijn.![]()
Het heeft zelfs helemaal niks met TTK te maken. Word ik nou geband?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
De relatie van deze post tot de gespreksonderwerpen ontgaat me even, wyccie...
Maar eigenlijk kun je deze avond niets meer verkeerd doen!
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het heeft zelfs helemaal niks met TTK te maken. Word ik nou geband?
Maar vind jij dat niet erg: 'Appeltaartsmaak'?
Niet erg. Maar ook niet lekker (denk ik)quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende stap is dan kauwgom die naar appeltaartyoghurt smaakt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?
Oh, dat zou niet eens bij m'n ouders opgekomen zijn, een 'gelijke opvoeding'. Ik vond die dingen gewoon fantastisch. Ik kreeg ook een schoolbord en een poppenhuis. En tja, ik ben een huismusje en een schooljuf.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh de trauma's van gelijke opvoeding.. stond laatst nog een leuk stuk over in de HP/ de tijd
(in dat artikel werd al gezegd dat de treintjes van de meisje in bedjes met dekentjes over belande, en de barbies van de jongens al snel worden omgetoverd tot 1 oogige voertuigen.)
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:29 schreef Gellius het volgende:
Misschien overvalt je na de aanschaf van zo een jurk ineens een onstuitbare lust tot trouwen, Claudia. Da's ook wel es leuk: het middel het doel laten scheppen.
tja anders moeten ze zeggen nu vla met "deeg, kanneel, slagroom en gekookte appel smaak"quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan is ons geluk, als Westerse consumensen, compleet.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het wachten is op de appeltaart-yoghurt met krenten.
Voor zover ik weet is appeltaart een taart met appel erin.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef Gellius het volgende:
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
De volgende stap is dan kauwgom die naar appeltaartyoghurt smaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |