Het heeft zelfs helemaal niks met TTK te maken. Word ik nou geband?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
De relatie van deze post tot de gespreksonderwerpen ontgaat me even, wyccie...
Maar eigenlijk kun je deze avond niets meer verkeerd doen!
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het heeft zelfs helemaal niks met TTK te maken. Word ik nou geband?
Maar vind jij dat niet erg: 'Appeltaartsmaak'?
Niet erg. Maar ook niet lekker (denk ik)quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende stap is dan kauwgom die naar appeltaartyoghurt smaakt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?
Oh, dat zou niet eens bij m'n ouders opgekomen zijn, een 'gelijke opvoeding'. Ik vond die dingen gewoon fantastisch. Ik kreeg ook een schoolbord en een poppenhuis. En tja, ik ben een huismusje en een schooljuf.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh de trauma's van gelijke opvoeding.. stond laatst nog een leuk stuk over in de HP/ de tijd
(in dat artikel werd al gezegd dat de treintjes van de meisje in bedjes met dekentjes over belande, en de barbies van de jongens al snel worden omgetoverd tot 1 oogige voertuigen.)
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:29 schreef Gellius het volgende:
Misschien overvalt je na de aanschaf van zo een jurk ineens een onstuitbare lust tot trouwen, Claudia. Da's ook wel es leuk: het middel het doel laten scheppen.
tja anders moeten ze zeggen nu vla met "deeg, kanneel, slagroom en gekookte appel smaak"quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan is ons geluk, als Westerse consumensen, compleet.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het wachten is op de appeltaart-yoghurt met krenten.
Voor zover ik weet is appeltaart een taart met appel erin.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef Gellius het volgende:
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
De volgende stap is dan kauwgom die naar appeltaartyoghurt smaakt.
Fantastisch!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Vroeger wilde ik dit soort dingen:
[afbeelding]
Ja, lego was ook fantastisch. Ik herinner me twee thema's: paardenboerderij en autopark.quote:En lego vond ik erg leuk.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef Claudia_x het volgende:
Neem nu vinyl met een houtmotief - foeilelijk.
Ik bedoelde dat technische lego-gedoe. Zo'n pakketje waar je een racecar van kon maken, met motortje of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Fantastisch!
[..]
Ja, lego was ook fantastisch. Ik herinner me twee thema's: paardenboerderij en autopark.
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde dat technische lego-gedoe. Zo'n pakketje waar je een racecar van kon maken, met motortje of iets dergelijks.
En zo'n autopark, garage bedoel je?, stond in de wachtkamer van de huisarts.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:40 schreef LXIV het volgende:
Ik overweeg trouwens om in Nijmegen te komen wonen wyccie.
Een veelbelovende carriere als veelpleger te beginnen.
Paarden doen me denken aan de cowboy-poppetjes en indiaantjes! Aaaah vroeger.....quote:Op woensdag 12 april 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.
Fusion play, inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef Bosbeetle het volgende:ik ga naar huis .. geen klap uitgevoerd vandaag.
![]()
On-be-grij-pe-lijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar het plezier dat ik beleefde in die 3 weken haalde het nooit bij het intense genot -
waarmee ik de stad in 5 minuten tot aan de grond toe gelijk maakte
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Weten jullie zeker dat jullie niet liever weer 4 zouden willen zijn?
En jullie, wyccie en Claudia?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Paarden doen me denken aan de cowboy-poppetjes en indiaantjes! Aaaah vroeger.....
Of ik weer 4 zou willen zijn?quote:
Graagquote:Op woensdag 12 april 2006 23:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
En jullie, wyccie en Claudia?
En jullie?
Ik heb een broertje, ik ken het maar al te goed.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Jongens, hè! Die willen altijd alles kapot maken![]()
Bewonderen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om het scheppen, niet om het beheren.
Maar dat laatste zal dan wel weer typisch vrouwelijk zijn.
Ja! Scheppen én beheren! Mooi is dat, man.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om het scheppen, niet om het beheren.
Maar dat laatste zal dan wel weer typisch vrouwelijk zijn.
Ja, dat deed ik ook wel, hoor.quote:
Ik was zelf ookal op zoek!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ik weet een leuk spelletje! We zoeken naar de mooiste bruidsjurk voor Claudia (op het internet)!
Nee. Scheppen en vernietigen horen bij elkaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Scheppen én beheren! Mooi is dat, man.
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef Bosbeetle het volgende:
gaat het nogsteeds over bruidsjurken
Het zijn ook altijd zulke gedrochten die jurken
Nou precies het zijn van die onpraktische dingen waar je alleen maar in kunt trouwen. Ik zie je nog niet zo snel een eitje bakken in zo'n gedrocht. Laat staan een plafond witten.quote:
Hoge hakken trek ik ook niet aan omdat ze nou zo praktisch zijn. 'Praktisch' is nooit een belangrijk argument geweest voor me.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou precies het zijn van die onpraktische dingen waar je alleen maar in kunt trouwen. Ik zie je nog niet zo snel een eitje bakken in zo'n gedrocht. Laat staan een plafond witten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |