RFLPs restriction fragment length polymorfisms.quote:
Ik, daarentegen, heb De Vrolijke Hond.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar zou ik tevreden mee moeten zijn? Ik heb nog steeds De KutKat!
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar zou ik tevreden mee moeten zijn? Ik heb nog steeds De KutKat!
Die is Fuckin' Cool.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu niet meer zeuren hè!
Oh.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
RFLPs restriction fragment length polymorfisms.
Een pinguin met een hoed!quote:
ik ken alleen snips (SNPs) single nucleotide polymorfismsquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh.
Snrp's worden ook wel snurps genoemd
Maar ik weet al niet eens meer waar snrp voor staat.
Dan koop je hem toch voor je verkleedkist?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek nog steeds een excuus om een witte trouwjurk te kopen zonder daar nou voor te hoeven trouwen.
Daar heb je geen excuus voor nodig.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek nog steeds een excuus om een witte trouwjurk te kopen zonder daar nou voor te hoeven trouwen.
Iemand is jaloers.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een pinguin met een hoed!![]()
Ben er maar blij mee!![]()
Doe een "november rain" thema feest.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Een verkleedkist, waar zie je me voor aan? Ik weigerde als kleuter al om verkleed te gaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan koop je hem toch voor je verkleedkist?
Het mag ook op zaterdag, als je dat liever hebt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ja maar wanneer trek je je trouwjurk dan aan! Ik kan me toch moeilijk elke zondag in mijn trouwjurk hijsen en dan alleen Buitenhof kijken!
Het was meer als suggestie bedoeld om een goede reden te hebben die jurk te kopen, zonder ook maar enig idee te hebben van wie jij bent.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een verkleedkist, waar zie je me voor aan? Ik weigerde als kleuter al om verkleed te gaan.
Waarom niet? Als jij dat graag wil, dan kan dat zomaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ja maar wanneer trek je je trouwjurk dan aan! Ik kan me toch moeilijk elke zondag in mijn trouwjurk hijsen en dan alleen Buitenhof kijken!
Achja zo langzamerhand zie je door de afkorting de cellen niet meer. Probeer maar eens uit te zoeken waar eiwit namen als RAS enzo vandaan komen.quote:
De waarom-vraag is moeilijk te beantwoorden. Ik kan mezelf wijsmaken dat het om innerlijke noodzaak gaat, maar ik vrees dat het een kwestie van conditionering is geweest.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom wil je uberhaupt een trouwjurk aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |