Ohquote:Op donderdag 13 april 2006 23:17 schreef k_man het volgende:
Precies 30. staat ook in m'n profiel
En jij?
Ja, jij!quote:
Ik zou niet weten waarom dat bij dames ongepast zou zijn en bij heren niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef k_man het volgende:
Oei, vroeg ik nou een dame zomaar zonder omwegen en publique naar haar leeftijd?
Als je het op een heel omslachtige manier en publique had gevraagd, had het wel gemogen?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef k_man het volgende:
Oei, vroeg ik nou een dame zomaar zonder omwegen en publique naar haar leeftijd?
Geen idee. Ik vraag ook maar wat...quote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hoe doe je dat dan, broer?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hoe doe je dat dan, broer?
Ik kom niet verder als:
Zeg, wyccie, hoeveel lentes jong ben je eigenlijk?
En als je dan je rekenmachientje op de kop houdt, lees je 'freak'?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben ben 2 maal het nummer van deze reeks min het aantal minuten in een uur plus 3×101 Plus het huidige jaartal min mijn geboortedatum.
nee dan lees je "uitermate saai"quote:Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef broer het volgende:
[..]
En als je dan je rekenmachientje op de kop houdt, lees je 'freak'?
Lezen is nooit saai. Of, in ieder geval: niet in TTK. Hier is lezen zelfs urban.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:
nee dan lees je "uitermate saai"
Vandaar dat AR je zo geweldig vindt. Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh! Juist, ja! Aha!
Breda, wyccie! Bre-da!
ahum dat doe ik ook altijd. Maar mn vriendin verbeterd me steeds dus geef ik tegenwoordig gelijk alle opties.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vandaar dat AR je zo geweldig vindt. Soort zoekt soort.![]()
Alle Brabo's laat ik nu met rust als zij weer ALS schrijven waar het DAN hoort te zijn.
Ze doen het vrijwel overal in Nederland verkeerd. Ook in de Randstad, ook in de Achterhoek en vast ook in Noord-Oost-Groningen.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:48 schreef NoSigar het volgende:
Dat zou ook Limburgs kunen zijn, als het al een streekgebonden afwijking is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |