quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef partyyboyy het volgende:[..]
![]()
En die verhouding is altijd zo vanaf maart tot en met juni?
Verder had ik gekeken en zeg dat je 16 weken een beginnerscursus kunt volgen. Lijkt me toch iets teveel van het goede ofniet? Of kun je het zelf nog altijd aanpassen als je daar bent? dat je bijvoorbeeld een hoger niveau kiest als je het aankan? Of hoe gaat dit in z'n werk?
kijk het werkt een beetje als volgt (zoals bij mij) kijk ik kon het al aardig goed spreken en had/heb een vrij brede woordenschat,, alleen de grammatica bij mij is/was kut.. Dus ik heb een test gedaan en aan de hand daarvan plaatsen ze je op een bepaalt nivo waarin je instroomt.
en ieder nivo is dus 4 weken, als jouw kennis nul is dan begin je op het laagste nivo natuurlijk en als alles goed gaat eindig je na 4 weken 1 nivo hoger
![]()
dus na 16 weken ben je 4 nivos gestegen..
En het is opzich een ervaring opzich, ik doe die shit now as we speak, maandag begonnen en het bevalt tot nu toe superz,, zitten met ze 10'en in de klas waarvan 8 vrouwelijk dus ik heb niks te klagen aangezien ik altijd met 99% mannen in de klas heb gezeten (informatica) en verder op deze, echt voor mij enorme campus lopen echt veel vrouwen rond.. daarnaast lopen er ook nog eens super veel buitenlanders rond... enige verschil tussen de uni waar ik het doe en taalscholen is over het algemeen de prijs, deze ligt op de uni wat hoger,, heb dan ook hiervoor gekozen omdat ik er een beter gevoel bij kreeg en dat het gestructureerder je kennis omhoog werkt,, bij zo'n taalschooltje is het volgens mij nog altijd maar de vraag of er genoeg kandidaten etc zijn en wellicht iets minder proffesioneel, althans dat is een idee die ik heb en baseer op gevoelens ....
Btw als je bij aankomst te goed of te slecht bent kan je wisselen van nivo aangezien er dermate veel klassen zijn volgens mij,, bij ons ging ook een japans meisje een klas lager omdat het nivo te hoog lag voor der...
en dat bedoel ik dus met gestructreerd in blokken,
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-