abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48671827
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:36 schreef joostv2 het volgende:
ben je er ookal uit óf en waar je het gaat doen MO ?
Ik kies het volgend jaar als vak bij mijn opleiding.
pi_48673503
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef DAMH het volgende:

[..]

ajs bv naar de Universiteit gaat in Alicante heb je blokken van 4weken in verschillende nivo's dus denk niet dat je uitgeleerd raakt voorlopig dan ... en over het algemeen veel jongeren hierro 80% een paar oudere mensen maar

En die verhouding is altijd zo vanaf maart tot en met juni?

Verder had ik gekeken en zeg dat je 16 weken een beginnerscursus kunt volgen. Lijkt me toch iets teveel van het goede ofniet? Of kun je het zelf nog altijd aanpassen als je daar bent? dat je bijvoorbeeld een hoger niveau kiest als je het aankan? Of hoe gaat dit in z'n werk?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:48:44 #103
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_48675421
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En die verhouding is altijd zo vanaf maart tot en met juni?

Verder had ik gekeken en zeg dat je 16 weken een beginnerscursus kunt volgen. Lijkt me toch iets teveel van het goede ofniet? Of kun je het zelf nog altijd aanpassen als je daar bent? dat je bijvoorbeeld een hoger niveau kiest als je het aankan? Of hoe gaat dit in z'n werk?
kijk het werkt een beetje als volgt (zoals bij mij) kijk ik kon het al aardig goed spreken en had/heb een vrij brede woordenschat,, alleen de grammatica bij mij is/was kut.. Dus ik heb een test gedaan en aan de hand daarvan plaatsen ze je op een bepaalt nivo waarin je instroomt.

en ieder nivo is dus 4 weken, als jouw kennis nul is dan begin je op het laagste nivo natuurlijk en als alles goed gaat eindig je na 4 weken 1 nivo hoger dus na 16 weken ben je 4 nivos gestegen..

En het is opzich een ervaring opzich, ik doe die shit now as we speak, maandag begonnen en het bevalt tot nu toe superz,, zitten met ze 10'en in de klas waarvan 8 vrouwelijk dus ik heb niks te klagen aangezien ik altijd met 99% mannen in de klas heb gezeten (informatica) en verder op deze, echt voor mij enorme campus lopen echt veel vrouwen rond.. daarnaast lopen er ook nog eens super veel buitenlanders rond... enige verschil tussen de uni waar ik het doe en taalscholen is over het algemeen de prijs, deze ligt op de uni wat hoger,, heb dan ook hiervoor gekozen omdat ik er een beter gevoel bij kreeg en dat het gestructureerder je kennis omhoog werkt,, bij zo'n taalschooltje is het volgens mij nog altijd maar de vraag of er genoeg kandidaten etc zijn en wellicht iets minder proffesioneel, althans dat is een idee die ik heb en baseer op gevoelens ....

Btw als je bij aankomst te goed of te slecht bent kan je wisselen van nivo aangezien er dermate veel klassen zijn volgens mij,, bij ons ging ook een japans meisje een klas lager omdat het nivo te hoog lag voor der...

en dat bedoel ik dus met gestructreerd in blokken,
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_48676313
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:48 schreef DAMH het volgende:

[..]

kijk het werkt een beetje als volgt (zoals bij mij) kijk ik kon het al aardig goed spreken en had/heb een vrij brede woordenschat,, alleen de grammatica bij mij is/was kut.. Dus ik heb een test gedaan en aan de hand daarvan plaatsen ze je op een bepaalt nivo waarin je instroomt.

en ieder nivo is dus 4 weken, als jouw kennis nul is dan begin je op het laagste nivo natuurlijk en als alles goed gaat eindig je na 4 weken 1 nivo hoger dus na 16 weken ben je 4 nivos gestegen..

En het is opzich een ervaring opzich, ik doe die shit now as we speak, maandag begonnen en het bevalt tot nu toe superz,, zitten met ze 10'en in de klas waarvan 8 vrouwelijk dus ik heb niks te klagen aangezien ik altijd met 99% mannen in de klas heb gezeten (informatica) en verder op deze, echt voor mij enorme campus lopen echt veel vrouwen rond.. daarnaast lopen er ook nog eens super veel buitenlanders rond... enige verschil tussen de uni waar ik het doe en taalscholen is over het algemeen de prijs, deze ligt op de uni wat hoger,, heb dan ook hiervoor gekozen omdat ik er een beter gevoel bij kreeg en dat het gestructureerder je kennis omhoog werkt,, bij zo'n taalschooltje is het volgens mij nog altijd maar de vraag of er genoeg kandidaten etc zijn en wellicht iets minder proffesioneel, althans dat is een idee die ik heb en baseer op gevoelens ....

Btw als je bij aankomst te goed of te slecht bent kan je wisselen van nivo aangezien er dermate veel klassen zijn volgens mij,, bij ons ging ook een japans meisje een klas lager omdat het nivo te hoog lag voor der...

en dat bedoel ik dus met gestructreerd in blokken,
Ok relaxt
Hoe lang zit jij er als ik vragen mag en waar overnacht je?
En heb je misschien een linkje naar de site van de uni en de organisatie waarmee je het hebt geregeld?
Ben nogal nieuwsgierig
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:22:12 #105
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_48676567
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:14 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ok relaxt
Hoe lang zit jij er als ik vragen mag en waar overnacht je?
En heb je misschien een linkje naar de site van de uni en de organisatie waarmee je het hebt geregeld?
Ben nogal nieuwsgierig
ik zit vanaf donderdag hierro en slaap bij me tante wat opzich natuurlijk heel relax is en me geen drol kost, alleen in een studentenhuis zitten lijkt me nog leuker en maybe switch ik daar wel ff over een paar weken op over, aangezien ik eraan zit te denken om hier een studie te gaan doen en niet 3 jaar hier kan/wil/ga logeren ...

owja uitgaan, strand etc is hier ook top

http://www.ua.es/en/index.html <---- de site zelf
http://www.sri.ua.es/Espanol/eng_default.asp <--- taal info
-the Dude-
pi_48677286
Waar is Hierro?(prutsvoetballen by the way)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:05:00 #107
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_48677781
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is Hierro?(prutsvoetballer by the way)
Alicante,, nahh als je zolang op het hoogste nivo bij Real kan ballen ben je niet echt een prutser,,, zelfs bij Bolton wilde ze niet dat ie wegging toen ie 35 ofsow was..
-the Dude-
pi_48683980
Ik zou elk jaar wel een week of vier naar Spanje willen verkassen om elke keer weer een diplomaatje te halen. Maar voorlopig blijft het bij 1x, vorig jaar. Hele leuke tijd

Wat DAMH hierboven aangeeft, dat het niveau op talenscholen lager zou zijn, dat denk ik niet. Bij on sging het heel snel en we kregen goede lessen. Uni lijkt me wel beter op je cv staan
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_49638751
heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurd om het niveau A-2 te behalen ? uitgaande van 4 weken per niveau is dat dan 8 weken toch ?ik ga nu naar Latijns Amerika maar het verschil met Spanje zal vast niet zo groot zijn..iemand ervaring??
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:21:19 #110
82589 S-Two
barba macacu
pi_49640007
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef andrzej het volgende:
heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurd om het niveau A-2 te behalen ? uitgaande van 4 weken per niveau is dat dan 8 weken toch ?ik ga nu naar Latijns Amerika maar het verschil met Spanje zal vast niet zo groot zijn..iemand ervaring??
4 x 2 is idd 8
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_49657246
haha, bedankt S-Two..dat begrijp ik. Maar ik kan me voorstellen dat het lastiger is om een hoger niveau te behalen. A1 in 4 weken ok, A2 in 8 weken misschien, maar naarmate het niveau hoger wordt, hoe moeilijker het wordt volgens mij en hoe langer het duurd om een hoger niveau te bereiken toch ?
pi_49658674
Zo, die prijzen vallen me allemaal reuze mee. Ik had tot nu toe alleen naar Don Quijote en Travel Active gekeken en die vragen een fortuin.
pi_49659001
studytravel is redelijk goed te doen
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_49674761
heb me zelf verdiept in Lingua Die zijn ook erg goed betaalbaar en komen zeer professioneel over..
pi_49690532
Wat ben je kwijt dan per niveau ongeveer?
pi_49691160
Als je vier weken over een niveau doet, kun je dus gewoon de prijs van een vierweekse reis (of een veelvoud daarvan) opzoeken. Bij studytravel: 4 weken cursus in Salamanca plus onderdak in appartement (1persoonskamer), plus studieboeken: 718 euro.
pi_49702833
bij Linguaschools betaal je inclusief studiemateriaal en 1-persoonskamer in appartement 648,- Euro voor Salamanca.
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:45:20 #118
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_49720828
lijkt me best nog wel nuttig
Op weg naar sint juttemes.
pi_49726726
tvp
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:53:41 #120
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_49787846
tvp, voor later
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_49994446
is iemand wel eens naar een taalschool van donquijote/enforex geweest en daarna naar een andere taalschool ?
Of andersom ?

ben benieuwd wat de verschillen zijn aangezien je zoveel meer geld betaald.
pi_49995760
ga ik ook maar eens bekijken
you like this, don't ya www.zomoetdat.nl
pi_50002676
Ja, Don Quijote is erg goed. Ik heb daar ooit een keer een soort van stoomcursus gedaan.
Er werd heel goed op de diverse niveau's van de leerlingen gelet en je kwam in kleine lesgroepjes terecht. De lessen werden heel persoonlijk toegespitst en de docenten waren echt top. Althans, dat was mijn ervaring.

Je kon kiezen of je in een Spaans gastgezin wilde of meer in een studenten-onderkomen ofzoiets. Het gastgezin was all-in, dus natuurlijk wat duurder, maar het is zoooo veel interessanter om bij een Spaans gezin in te wonen. (vrij goed geselecteerde gezinnen ook; niet zomaar geldwolven ofzo) Meestal had je nog 1 andere buitenlandse student erbij. (ik meen zelfs dat je kon kiezen of die Nederlands of anderstalig moest zijn!!)

Hoe dan ook, het heeft mij indertijd heel veel geholpen, en met name m'n Spaans is er met grote sprongen van vooruit gegaan.
Ik heb er superherinneringen aan.
 FR
  maandag 4 juni 2007 @ 00:29:29 #124
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_50077855
leuk voor als ik weer geld heb, tvp
Tot zover het nieuws
pi_50137660
Wat voor publiek zit er nou op die scholen? Hoe internationaler, hoe beter. En neem aan dat er (buiten schooltijd) onderling meestal Engels wordt gesproken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')