quote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef thabit het volgende:
Als je naar Barcelona gaat heeft het weinig zin om Spaans te leren. Ze spreken daar namelijk Catalaans.
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef thabit het volgende:
Als je naar Barcelona gaat heeft het weinig zin om Spaans te leren. Ze spreken daar namelijk Catalaans.
So true.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef thabit het volgende:
En denk je dat ze er geen Spaans verstaan?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef thabit het volgende:
Week geleden zijn een hoop klasgenoten van mij erheen gegaan en het schijnt dat ze echt amper Spaans spraken/ verstonden daar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
En denk je dat ze er geen Spaans verstaan?![]()
Tuurlijk verstaan ze dat wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:02 schreef LedZep het volgende:
Het gewone volk dan natuurlijk.
er is een verschil tussen kunnen en willenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Week geleden zijn een hoop klasgenoten van mij erheen gegaan en het schijnt dat ze echt amper Spaans spraken/ verstonden daar.
Heb dit ook gedaan met don quijote in Madrid en Sevilla. Ben later ook naar Granada geweest (jeugdherberg) en dacht; dit was ook wel een leuke stad geweest om spaans te leren. Heel veel studenten, gezellig en de Sierra Nevada en de kust binnen dagtrip bereik.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef joostv2 het volgende:
In de zomervakantie wil ik 3 weken naar Spanje om Spaans te gaan leren. Waarschijnlijk naar Barcelona, Madrid of Salamanca. Nu kom ik op internet heel veel taalscholen tegen en vroeg ik me af of iemand ervaring heeft. De websites die ik geselecteerd heb zijn www.linguaschools.com, www.donquijot.com en www.studytravel.nl
Heeft iemand ervaring met één van deze 3 ?
Mijn budget is laag dus de prijs is ook belangrijk.
He tof idee een talenschool. Ik ben bijna klaar met studeren en wil daarna nog naar het buitenland. Omdat ik nooit in mijn eentje iets heb ondernomen dacht ik zelf ook aan een talenschool. Lijkt mij een perfect iets om in je eentje te doen omdat je toch iets opsteekt, vakantie viert en ook zekerheid hebt dat je andere mensen ontmoet. Heb jij ook gekeken naar andere landen of alleen Spanje?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:20 schreef joostv2 het volgende:
inhispania ziet er inderdaad ook goed uit! Ben nog wat verder aan het zoeken geweest en San Sebastián lijkt me ook een supergave stad! En is ook niet zo extreem warm in de zomer..Golfsurfen lijkt me ook wel heel vet! Op www.tandemsansebastian.nl heb ik wel veel kunnen vinden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |