abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juni 2006 @ 16:56:27 #151
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38562656
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:40 schreef JeroenV het volgende:
Als de kaartjes zo ongeveer alle kleuren van de regenboog hebben zit je goed.
nee, tis een wit kaartje met rood...van ticketbox...maar heb er al meer gezien, dus tzal wel goed zitten...
pi_38575061
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 12:23 schreef LovelyLara het volgende:
En nu wordt ik echt ongerust, NOG STEEDS GEEN KAARTJES . Ben ik nou de enige die iedere dag vol smart op de postbode zit te wachten???
Nee, ik wacht ook nog steeds
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:50:34 #153
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38589729
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef mariel18 het volgende:

[..]

Nee, ik wacht ook nog steeds
volgensmij mag je er dan wel s achter aan bellen.......
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_38592783
had je maar in de rij moeten staan tijdens voorverkoop
pi_38593859
aaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhh nog steeds geen kaartjes....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38594088
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:42 schreef Vicky het volgende:
aaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhh nog steeds geen kaartjes....
Hier ook nog niet Ik word toch wel lichtelijk ongerust. Als je de mail van de fanclub leest zouden ze een maand van te voren verstuurd worden.

Uit een ander forum:
quote:
Originally posted by ******
QTPi ik heb mijn kaartjes ook nog niet binnen vanuit Engeland, maar volgens de fanclub die ik vorige week gemaild heb zouden ze die week verstuurd worden. Ik hoop vandaag iets binnen te krijgen. Ze zijn dus niet allemaal tegelijk verstuurd........
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:11:50 #157
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38594705
op zich zou het ook allemaal wel goed aan moeten komen volgensmij, aangezien het aangetekend verstuurd wordt....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_38596842
Ik begreep een beetje van mensen om mij heen dat er een verschil zit tussen de IS kaarten en de gewone voorverkoop kaarten voor het veld. IS gaat het veld op via Zuid J en normale voorverkoop gaat via Noord. Zou het dan toch zijn dat er een voorvak is voor IS?
pi_38597891
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:30 schreef amokjeeh het volgende:
Ik begreep een beetje van mensen om mij heen dat er een verschil zit tussen de IS kaarten en de gewone voorverkoop kaarten voor het veld. IS gaat het veld op via Zuid J en normale voorverkoop gaat via Noord. Zou het dan toch zijn dat er een voorvak is voor IS?
jaaaaaaaaaaaaaaaa?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:31:27 #160
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38598544
Dat zou wel echt geweldig zijn!!!!

maar had hier niet iemand ergens gezegd dat ze ook via ingang J gingen met gewone kaarten?
pi_38600049
Vrienden van mij die via IS gaan, gaan via Zuid J. En alle andere die via de voorverkoop gekocht hebben gaan via Noord. Misschien stom toeval dan?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:11:46 #162
30200 Debs
jummie
pi_38600225
Aangezien er niemand op mijn topic reageert hier dan nog een keertje!

Wie wil er veldkaarten ruilen voor tribune plaatsen?! ( Eerste of tweede rang! ) Ik kan namelijk in verband met een blessure niet al te lang staan! Het zijn dus twee veldkaarten voor zondag die ik wil ruilen voor twee tribuneplaatsen! Het liefste op donderdag, anders voor de zondag!
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_38600740
Hier zijn de IS-kaarten er ook nog niet
pi_38601023
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:07 schreef amokjeeh het volgende:
Vrienden van mij die via IS gaan, gaan via Zuid J. En alle andere die via de voorverkoop gekocht hebben gaan via Noord. Misschien stom toeval dan?
echt???????????????
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_38607976
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef somegirl het volgende:

[..]

volgensmij mag je er dan wel s achter aan bellen.......
Ik heb vrijdag gemaild via de website en kreeg vanochtend een mailtje met het bericht dat ze op 5-6 gedispatched zijn om 13 uur met een tracking id. Die tracking id was op de TPG-site niet herkenbaar maar op de Royal Mail site wel
Zal dus nog wel een paar dagen duren voordat ze hier komen.
Als je het ook wil vragen: kies niet voor dispatch als onderwerp maar voor "order enquiry".

Als reactie dat ik dan in de voorverkoop had moeten liggen: ik heb ook prachtige kaartjes voor een andere datum via internet: gewoon binnen 5 minuten en niets uren liggen voor het postkantoor

Als reactie op dat het wel goed zal komen omdat ze aangetekend verstuurd zijn: ik denk dat het wel goed zal komen, in het ergste geval moet je met je creditcard naar de boxoffice op de dag zelf maar aangetekend zegt weinig: ik heb een pakketje aangetekend naar engeland verstuurd en dat is dus hartstikke kwijt. Ik krijg mogelijk pas over 2 maanden bericht wat er mee gebeurd is. Aangetekend wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je bewijs hebt dat het verstuurd is en dat je het kan traceren tot de grens.

[ Bericht 12% gewijzigd door mariel18 op 06-06-2006 22:12:06 ]
pi_38618651
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

echt???????????????
Kan wel zijn hoor. Ik had bij de Red Hot Chili Peppers paar jaar geleden ook een andere ingang, terwijl ze gelijk gekocht waren.
pi_38621470
nog 14 dagen
pi_38622495
Nog 6
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:14:09 #169
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38622821
nog 18
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_38623285
Nog 17
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:30:52 #171
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38625361
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:33 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Kan wel zijn hoor. Ik had bij de Red Hot Chili Peppers paar jaar geleden ook een andere ingang, terwijl ze gelijk gekocht waren.
en toen kwam je wel in het zelfde vak terecht?
pi_38625773
Sterker nog.. Ik ging mee met dezelfde ingang.
Maar dat is maar niet te proberen natuurlijk, grote kans dat het mis gaat.
Toen was alles op het veld inderdaad gewoon 1 groot vak. Als je een andere ingang hebt zal je misschien wel ff moeten zoeken, maar ik neem aan dat het gewoon een groot vak is.
pi_38627737
Voor mij duurt het nog een tijdje. Ga pas in juli naar Hamburg en Berlijn. Heb de Inner Sanctum kaarten ook nog niet binnen, maar zal wel goed komen.
pi_38631021
IK HEB ZE!!! IK HEB ZE!!! IK HEB ZE!!! IK HEB ZE!!! IK HEB ZE!!!
Vak 121, rij 5
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38631211
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef Vicky het volgende:
IK HEB ZE!!! IK HEB ZE!!! IK HEB ZE!!! IK HEB ZE!!! IK HEB ZE!!!
Vak 121, rij 5
leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')