nee, tis een wit kaartje met rood...van ticketbox...maar heb er al meer gezien, dus tzal wel goed zitten...quote:Op maandag 5 juni 2006 16:40 schreef JeroenV het volgende:
Als de kaartjes zo ongeveer alle kleuren van de regenboog hebben zit je goed.
Nee, ik wacht ook nog steedsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:23 schreef LovelyLara het volgende:
En nu wordt ik echt ongerust, NOG STEEDS GEEN KAARTJES. Ben ik nou de enige die iedere dag vol smart op de postbode zit te wachten???
volgensmij mag je er dan wel s achter aan bellen.......quote:
Hier ook nog nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:42 schreef Vicky het volgende:
aaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhh nog steeds geen kaartjes....
quote:Originally posted by ******
QTPi ik heb mijn kaartjes ook nog niet binnen vanuit Engeland, maar volgens de fanclub die ik vorige week gemaild heb zouden ze die week verstuurd worden. Ik hoop vandaag iets binnen te krijgen. Ze zijn dus niet allemaal tegelijk verstuurd........
jaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:30 schreef amokjeeh het volgende:
Ik begreep een beetje van mensen om mij heen dat er een verschil zit tussen de IS kaarten en de gewone voorverkoop kaarten voor het veld. IS gaat het veld op via Zuid J en normale voorverkoop gaat via Noord. Zou het dan toch zijn dat er een voorvak is voor IS?
echt???????????????quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:07 schreef amokjeeh het volgende:
Vrienden van mij die via IS gaan, gaan via Zuid J. En alle andere die via de voorverkoop gekocht hebben gaan via Noord. Misschien stom toeval dan?
Ik heb vrijdag gemaild via de website en kreeg vanochtend een mailtje met het bericht dat ze op 5-6 gedispatched zijn om 13 uur met een tracking id. Die tracking id was op de TPG-site niet herkenbaar maar op de Royal Mail site welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
volgensmij mag je er dan wel s achter aan bellen.......
Kan wel zijn hoor. Ik had bij de Red Hot Chili Peppers paar jaar geleden ook een andere ingang, terwijl ze gelijk gekocht waren.quote:
en toen kwam je wel in het zelfde vak terecht?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Kan wel zijn hoor. Ik had bij de Red Hot Chili Peppers paar jaar geleden ook een andere ingang, terwijl ze gelijk gekocht waren.
leukquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef Vicky het volgende:
IK HEB ZE!!!IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
![]()
Vak 121, rij 5
Ik heb ze via de normale voorverkoop en ga via Zuid G, dus volgens mij maakt het niks uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:07 schreef amokjeeh het volgende:
Vrienden van mij die via IS gaan, gaan via Zuid J. En alle andere die via de voorverkoop gekocht hebben gaan via Noord. Misschien stom toeval dan?
Bij mij precies hetzelfdequote:Op woensdag 7 juni 2006 21:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb ze via de normale voorverkoop en ga via Zuid G, dus volgens mij maakt het niks uit![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb ze via de normale voorverkoop en ga via Zuid G, dus volgens mij maakt het niks uit![]()
maar ik heb zuid J, dus dan maakt het toch wel uit?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
Vanaf zuid G en zuid J moet je dezelfde afstand afleggen naar het podium hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:00 schreef partyyboyy het volgende:
maar ik heb zuid J, dus dan maakt het toch wel uit?
Ik ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef Vicky het volgende:
IK HEB ZE!!!IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
![]()
Vak 121, rij 5
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:45 schreef linebear het volgende:
ik zie het op de dag zelf wel.... heb ik al gezegd dat ik er zin in heb !?
zeur niet zo ja, centenneuker!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:54 schreef melke het volgende:
Ik heb een vraagje
Een vriendin van mij heeft samen met 3 anderen kaartjes via de 'Inner Sanctum' (de website van Williams) gekocht. Je moest 25 pond (40 euro) aanmeldingskosten betalen. Die kaartjes hebben ze gekregen, maar wegens omstandigheden kunnen 2 mensen niet gaan. Via die vriendin van me heb ik vandaag de 2 kaartjes (van de mensen die niet kunnen gaan) gekocht. Ik heb er 90 euro per stuk voor betaald. Die jongen van wie de kaartjes waren zei dat 68 euro de officiele prijs was, 10 euro (van die 40 euro aanmeldingkosten) en 12,50 winst dan. Dat zei hij ook. Klopt dit of ben ik nou opgelicht? Weet iemand hoeveel de kaartjes kosten als je ze via de website hebt gekocht?
Volgens mij ben ik toch wel een beetje opgelicht...![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
zeur niet zo ja, centenneuker!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |