abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4682918
De eerder in dit topig genoemde nicotine-methode. Vrij pijnloos, ik zou het wel met ranja of zo vermengen voor de smaak.

Niet dat ik zelfmoord zou gaan plegen hoor.

vrijdag 21 juni 2002 @ 09:41:29 #152
28362 dahaaz
zoekt een stage plek, ict3
pi_4683474
k ben het nie van plan, maar k zou nie aan middeltjes doen
ik wil dan zeker zijn da k dood ben
kk denk da ik van n gebouw afspring ofzo
wel ergens waar niet eidereen t ziet
fotoboek > Fotoboek van dahaaz
  vrijdag 21 juni 2002 @ 09:44:00 #153
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_4683499
Niet meer...zou niet meer dood willen joh. Leven is veel te leuk

Sowwy, beetje offtopic, maar ben gewoon happy dat ik me hierover niet meer druk maak...

ik zou denk ik pillen slikken...

To infinity…and beyond!
  vrijdag 21 juni 2002 @ 09:48:16 #154
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_4683549
ik denk dat ik zou proberen te gaan voor koolmonoxide vergiftiging, lekker rustig inslapen en nie meer wakker worden...
Hang dan alleen wel ff een bordje op de deur, dan weten de personen die je vinden dat ze niet te lang in die ruimte moeten blijven en een raampje opengooien.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_4684950
5 jaar terug heeft een buurman zijn huis in de fik gezet, die stond zelf ook in de fik..
Kwam bij brandwondencentrum Beverwijk terecht..
En leeft nog.. met pijn..
  woensdag 16 oktober 2002 @ 23:20:54 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_6322299
Ik zou niet voor de trein springen. Niet eens vanwege de machinist ofzow, maar ik zou het niet eens durven. En zou ook niet weten waar dan een geschikte plek is dat te doen, op een station stoppen de meeste treinen, of ze rijden langzamer enzow..

Polsen doorsnijden is best moeilijk en pijnlijk enzow. Zou het ook niet in bad willen doen dan, want dan word je naakt gevonden en ookal ben je dan dood en merk je er dus niks van, het idee vind ik niet prettig.

Pistool enzow heb ik niet.

Van een gebouw springen, dit leek me altijd de beste optie. Maar jah, welk gebouw? Hoe kom je zomaar binnen en op het dak? En waarschijnlijk durf ik het toch niet dan.

Mezelf ophangen, ik zou niet weten waar en waarmee. En ook hier geldt dat ik het vast niet durf.

Prettigste lijkt me dan toch pillen, evt. in combi met alcohol. En dan gewoon op bed liggen enzow. Wel als er voorlopig niemand thuis is natuurlijk. En dan kun je ook eruit zien zoals jij wilt, etc. Ik wil ook niet gevonden worden dat er niks meer van me over is enzow. Gewoon, gevonden worden zoals ik ben (of was..).
Alleen kom je niet zomaar aan pillen. En heb ook niet echt geld voor drugs. Bovendien zou ik niet weten hoe ik aan drugs zou moeten komen ofzow.

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_6322494
ik zou express stikken in een winegum
pi_6322519
Nope, niet dus.

[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 16-10-2002 23:41]

Wittgenstein
pi_6322847
Niet dat ik het van plan ben maar ik zou een dikke bom rond m'n middel plakken en dan een beetje tussen (extremistische) Palestijnen gaan staan!
Weten ze zelf ook eens hoe dat is.
Pffff... moeilijk man!
pi_6323198
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 23:20 schreef texelonia het volgende:
Ik zou niet voor de trein springen. Niet eens vanwege de machinist ofzow, maar ik zou het niet eens durven. En zou ook niet weten waar dan een geschikte plek is dat te doen, op een station stoppen de meeste treinen, of ze rijden langzamer enzow..

Polsen doorsnijden is best moeilijk en pijnlijk enzow. Zou het ook niet in bad willen doen dan, want dan word je naakt gevonden en ookal ben je dan dood en merk je er dus niks van, het idee vind ik niet prettig.

Pistool enzow heb ik niet.

Van een gebouw springen, dit leek me altijd de beste optie. Maar jah, welk gebouw? Hoe kom je zomaar binnen en op het dak? En waarschijnlijk durf ik het toch niet dan.

Mezelf ophangen, ik zou niet weten waar en waarmee. En ook hier geldt dat ik het vast niet durf.

Prettigste lijkt me dan toch pillen, evt. in combi met alcohol. En dan gewoon op bed liggen enzow. Wel als er voorlopig niemand thuis is natuurlijk. En dan kun je ook eruit zien zoals jij wilt, etc. Ik wil ook niet gevonden worden dat er niks meer van me over is enzow. Gewoon, gevonden worden zoals ik ben (of was..).
Alleen kom je niet zomaar aan pillen. En heb ook niet echt geld voor drugs. Bovendien zou ik niet weten hoe ik aan drugs zou moeten komen ofzow.

Dus ik zou er maar niet aan beginnen als ik jou was
pi_6323206
Waarschijnlijk van de flat vlak bij m'n huis afspringen...
  donderdag 17 oktober 2002 @ 00:16:23 #162
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_6323320
deze vraag werd ook een keer gesteld met vrienden, ééntje wou een steen aan zn voeten binden en de maas inspringen

Ikzelf zou mezelf helemaal bezuipen op een flatrand en dan springen

(niet dat ik het oooooooooit zal doen)

pi_6323533
Een cursus Duits volgen....
pi_6323584
Geld sparen, een 9mm met demper op de kop tikken, matras+dekbed voor tegen de rotzooi en het lawaai (de demping van een demper schijnt ook vrij relatief te zijn)...
De kat naar iemand brengen waarvan ik weet dat ze goed en met leifde verzorgd zou worden...
Naar de douchecel, dekbed aan de ene kant, tegen de muur, matras tegen mij aan, pistool in mond --> end of story...
"If flesh could crawl, my skin would roll off from my bones and run away from here, as far from God as heaven is wide, as far from God as angels can fly"
pi_6323682
Ik heb een periode gehad dat ik me hier enigzins serieus mee bezig heb gehouden. Toen ben ik overtuigd geraakt dat van een gebouw afspringen de beste oplossing is. Ik heb zelfs een gebouw uitgepikt en gekeken of ik op het dak kon komen.

Aan de ene kant ga je dan wel voor je dood maar dan wel met de laatste kick, dat je ziet dat de grond nadert, dat je weet dat je zo in een flits morsdood zal zijn. Pillen enzo leken me te vaag ik wil niet induttend sterven.

pi_6323683
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 00:30 schreef brammus het volgende:
Geld sparen, een 9mm met demper op de kop tikken, matras+dekbed voor tegen de rotzooi en het lawaai (de demping van een demper schijnt ook vrij relatief te zijn)...
De kat naar iemand brengen waarvan ik weet dat ze goed en met leifde verzorgd zou worden...
Naar de douchecel, dekbed aan de ene kant, tegen de muur, matras tegen mij aan, pistool in mond --> end of story...
*ril*
pi_6323739
Waarom zou je vanaf het dak van een flatgebouw afspringen. Gewoon over het hekje klimmen en dan springen kan toch ook
pi_6323896
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 00:35 schreef heaven7 het volgende:

[..]

*ril*

Ik had er misschien bij moeten zeggen dat dit uiteraard in het hypothetische geval zo zou kunnen gaan...
Ik mag dingen graag goed uit denken
"If flesh could crawl, my skin would roll off from my bones and run away from here, as far from God as heaven is wide, as far from God as angels can fly"
pi_6323960
OD

Wel eens per ongeluk teveel genomen/te lang door gegaan, je beseft niet eens dat je over de rand heen loopt dan wel valt.

Foutje sorry

Is alweer een tijd geleden en NEE ik wil niet door eigen toedoen deze wereld verlaten.
Zo makkelijk zijn jullie niet van mij af!

[Dit bericht is gewijzigd door major_fuck_up op 17-10-2002 01:01]

I fucked up mijn ondertitel
pi_6323981
Iets fysieks, waarschijnlijk verhanging. Hoge slagingskans met simpele middelen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 17 oktober 2002 @ 01:00:12 #171
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_6324063
Ik heb denk ik niet de lef om van een gebouw af te springen of de trekker over te halen. Idem voor polsen snijden. Voor de trein springen enzo doet echt fucking pijn. Ik zou trouwens sowieso nog een keer Heroine gebruiken, maar buiten dat, een OD schijnt ook heel kut te kunnen uitvallen. Ik denk dat ik voor de co2 vergiftiging ga.. Gewoon in de garage met draaiende motor ofzo.

*edit* lol ik had al in dit topic gepost, nou ja, ik ben van gedachte veranderd

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_6324202
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 01:00 schreef Dagootje het volgende:
Ik heb denk ik niet de lef om van een gebouw af te springen of de trekker over te halen. Idem voor polsen snijden. Voor de trein springen enzo doet echt fucking pijn. Ik zou trouwens sowieso nog een keer Heroine gebruiken, maar buiten dat, een OD schijnt ook heel kut te kunnen uitvallen. Ik denk dat ik voor de co2 vergiftiging ga.. Gewoon in de garage met draaiende motor ofzo.

*edit* lol ik had al in dit topic gepost, nou ja, ik ben van gedachte veranderd

OD van heroine is idd niet zo fijn stikken in je eigen kots is niet echt je van het.
(kotssmilie is hier wel op zijn plaats lijkt me)
I fucked up mijn ondertitel
pi_6324456
Mijn reactie dan maar...

Zelfmoord, I swear, ismoeilijker dan je denkt. Het is dus over het algemeen niet zo dat het allemaal geen flikker meer uitmaakt. Meestal is het een gevolg van een minderwaardigheidscomplex. "De wereld is beter af zonder mij." Dan wil je dus niet die machinist aandoen dat hij jouw bloedspetters van zn trein moet afwassen bij wijze van spreken.

In de tijd dat ik mijn zelfmoordpoging deed, heb ik van een goede leerlingbegeleider op school een boekje gekregen. Ik weet atm nie meer hoe het heet. Hierin staan serieuze tips over zelfmoord, waar je aan moet denken, voor je eigen bestwil en degene die je vindt.

Enkele dingen die ik onthouden heb:
Springen (voor de trein, van de flat): Uhuh, not done. Als het lukt, is het een gruwelijk gezicht voor de achterblijvers. Groter is de kans dat het niet lukt.
Polsen doorsnijden: Doodbloeden doet pijn. Veel pijn. Bovendien gaat maar 5% van demensen die hun polsen doorsnijdt ook echt dood.
Gas: mmm.. in de auto bijvoorbeeld kan het. In huis niet aan te raden. Wat als je familie binnenkomt en het licht aandoet? Juist ja, BOEM!
OD: dan moet je echt 20 gram zooi in je aderen spuiten. De meeste mensen die OD proberen zijn gewend aan drugsgebruik. Hun lichaam ook. In combinatie met alcohol wil wel es helpen.
* fee-tje kende iemand die een eind aan zn levenmaakt met een spuit x aantal gram coke in zn aderen
Medicijnen: voor de leek niet aan te raden. Hoe kom je aan slaappillen, als deze alleen op recept zijn te verkrijgen? Een goede huisarts schrijft depressieve patienten geen slaappillen voor. Dan wordt het al gauw mixen. Mixen van medicijnen door leken is gevaarlijk: er is een grotere kans op bijv. hersenbeschadiging dan op de dood.

Ik heb toendertijd wel een medicijn-OD genomen. Waarom ik leef? In het ziekenhuis mn maag eruitgekotst omdat ik een infuus kreeg met braakbevorderaar en een leverversterkend middel. Welk medicijn? Zeg ik niet. Ik wil niks op mijn geweten hebben. Weet wel dat ik nu nog (het is bijna een jaar geleden, ruim voor mijn Fok!-tijd) nu nog dus, leverproblemen heb en misschien zelfs hersenbeschadigingen.

Nicotinevergiftiging zoals eerder voorgesteld lijkt me onhaalbaar. Je gaat kokhalzen voor het spul in je maag zit. En het werkt pas als het opgenomen wordt in je bloed, zeg een paar uurtjes later. Dan zit je een paar uur lekker ziek te zijn.

Als ik het weer zou doen, zou ik gaan voor de medicijnen. Vooral omdat ik nu weet hoe het wel weet. Klinkt eng, maar is wel een geruststellend gevoel voor mezelf.

VOORDAT ze me permbannen: ik ben dus niet van plan om t te doen, ik wou alleen een mooie post afleveren.

Trouwens, bij zelfmoord komt een stuk meer kijken dan alleen dood willen en jezelf van kant maken. Je geeft altidj wel een beetje om iemand en je hebt altijd een boodschap die je wil achterlaten. Dit is moeilijker dan de zelfmoord zelf vond ik.

donderdag 17 oktober 2002 @ 01:37:09 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_6324485
éérst dronken worden, en dán van een gebouw springen is wel een idee dan jah...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_6324598
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 01:37 schreef texelonia het volgende:
éérst dronken worden, en dán van een gebouw springen is wel een idee dan jah...
En wat als je op je 5-jarige spelende buurjongetje valt? Of er vlak naast?

Egoistisch genoeg om dood te willen is 1 ding, anderen meenemen terwijl je dat kon voorkomen is imho heel wat anders.

Excuse me als ik een beetje fel ben...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')