Ik geef toch ook niet de duur van een rondgang aan, ik neem alleen als voorbeeld 100 jaar. Maar de duur van de rondgang heeft niks te maken met de verder uitlegquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:41 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
De Maya's kwamen uit bij rondgangen van +/- 26.000 jaar..en een daarvan schijnt in 2012 te eindigen..
![]()
Nee weet ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:44 schreef Gebs het volgende:
Ik geef toch ook niet de duur van een rondgang aan, ik neem alleen als voorbeeld 100 jaar. Maar de duur van de rondgang heeft niks te maken met de verder uitleg
Gaaf! Dat stuk heb ik al een keer gelezen; misschien komt het idee daar dan indirect vandaan! Toch maar een keer weer lezen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:03 schreef cognito_1987 het volgende:
Ik heb niet je hele topic doorgelezen maar wou tou even reageren door je te verwijzen naar Terence McKenna en zijn timewave. Daar vliegen de sinussen en ampltudes je om de oren. Op en ondergang, actie en reactie, allen in een schema van wat was en zal komen tot 2012, gebaseerd op de I Tjing.
Voor mij was dit wederom een verrijking van wat ik al wist. Dat de stukjes in (mijn) puzzel in elkaar passen is een gegeven, hoe ze te leggen is een tweede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |