Volgens mij kost het geld.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:50 schreef Tomhoog het volgende:
Wat kost het om naar Hamburg te gaan?
en tijdquote:
Voor een internationale reis kun je niet bij een nationale balie zijn. Goh, da's vreemd, zegquote:Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef B-Keizer het volgende:
Tering he!
Je kunt gewoon niet ff normaal een internationaal ticket boeken 2 dagen van tevoren.![]()
Dat moet je dan, ivm reserveringen, bij een f*cking NS internationaal balie doen.
Groningen heeft er wel een. Da's valt nog wel mee vanaf Meppel.quote:Waar zijn die kloten dingen; bijna nergens. Dus moet ik komende vrijdag eerst via een internationale balie gaan om dan weer terug te reizen richting duitslandVia internet boeken duurt 5 dagen voordat het geregeld is.
Jij!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:01 schreef guitarist.nl het volgende:
wie gaat er dan ook in meppel wonen
Zover ik weet wel!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:04 schreef guitarist.nl het volgende:
ff ontopic, zwolle heeft toch ook een internationaal loket
Dacht ik ook. Maar op de site van NS internationaal staat Zwolle er niet bij vermeld.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:04 schreef guitarist.nl het volgende:
ff ontopic, zwolle heeft toch ook een internationaal loket
je hebt zeker vast een cursus debating gevolgd de laatste weken, WAT een argumenten, geniaal!!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:37 schreef CasualJ het volgende:
Kut NS
Ik heb even gekeken voor je: Hamburg is gewoon te koop in de kaartautomaten met aanraak scherm.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:34 schreef MREn het volgende:
Je kunt ook gewoon een kaartje uit de automaat halen hoor, volgens bij zit Hamburg er wel in.
Ja, laten we dure balies openhouden incl. personeel terwijl je kaartjes ook gewoon uit de automaat kunt halen. Ook voor de ICE, ook met voordeelurenkorting, ook met railplus korting.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:09 schreef guitarist.nl het volgende:
zwolle heeft er wel 1 gehad, wat raarkut ns ook
Ik zal het morgen ff proberen maar volgens de balie medewerkster moest ik het toch echt via internet of naar een internationale balie gaan, als je ice reserveert.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:40 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, laten we dure balies openhouden incl. personeel terwijl je kaartjes ook gewoon uit de automaat kunt halen. Ook voor de ICE, ook met voordeelurenkorting, ook met railplus korting.
Dus laten we lekker op de NS kankeren omdat we niet snappen dat een automaat kaartjes uit kan printen![]()
Reserveren kan niet via automaat, maar als je op een Nederlands station instapt, is er altijd ruimte genoeg in de ICE.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:57 schreef B-Keizer het volgende:
[..]
Ik zal het morgen ff proberen maar volgens de balie medewerkster moest ik het toch echt via internet of naar een internationale balie gaan, als je ice reserveert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |