Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 juli 2006 10:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Wij gaan volgend jaar ook, hadden begroting van 12.000 gemaakt maar daar komen we waarschijnlijk onder.
Hebben wel dure locatie/feest maar bezuinigen op:
Auto
Jurk/schoenen/lingerie
Pak
Fotograaf
Deze dingen krijgen we allemaal gratis![]()
25 mei 2007 is de grote dag![]()
Jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 31 juli 2006 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben getrouwd op 26 mei en ik heb die 12000 wel uitgegeven
12 mille is nog netjesquote:Op maandag 31 juli 2006 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben getrouwd op 26 mei en ik heb die 12000 wel uitgegeven
Strapless net onder de knie?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Furia het volgende:
[..]
Het is geen witte jurk, wel een mooie, maar niet extravagant ofzo. Dat moet dus wel kunnen? Het is gewoon een strapless jurkje tot net onder de knie, roze, met soort heel fijn tule eroverheen, maar totaal niet te vergelijken met een trouwjurk![]()
En dan? Begin je met een lege bankrekening aan je huwelijk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:00 schreef loser01 het volgende:
ik vind voor een huwelijk mag je best je bankrekening leeg laten lopen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan? Begin je met een lege bankspaarrekening aan je huwelijk?
Ik kan me leukere manieren bedenken om een huwelijk te beginnen dan met geldzorgen
Het wordt er heus niet onvergetelijker door er meer geld tegenaan te smijten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:00 schreef loser01 het volgende:
ik vind voor een huwelijk mag je best je bankrekening leeg laten lopen.
zoeits moet iets worden om nooit te vergeten.
Ik moet eerlijk bekenen dat ik liever wat meer geld uitgeef waardoor er een topartiest kan komen dan bv. die breezer/ananas gastenquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:04 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Het wordt er heus niet onvergetelijker door er meer geld tegenaan te smijten.
Dat is waar, maar een uitgekleed huwelijk heb je later spijt van. Het is altijd balanceren tussen droomwensen (paard en koets) en betaalbaarheid (1000+ euro vs. 225 voor een London Cab voor een paar uurtjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:04 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Het wordt er heus niet onvergetelijker door er meer geld tegenaan te smijten.
Topartiest? Beyoncé? Madonna??quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekenen dat ik liever wat meer geld uitgeef waardoor er een topartiest kan komen dan bv. die breezer/ananas gasten![]()
Jolingquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Topartiest? Beyoncé? Madonna??
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Topartiest? Beyoncé? Madonna??
Als ie nog had geleefd Hazes.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |