Waarom kijk je Jetix? En waarom schakel je niet naar een andere zender?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef erwinrt het volgende:
Ik erger me kapot aan dat takkewijf Sita ! elke keer als ik jetix aanzet staat zij in beeld met der varkenskop en haar oerlelijke rotstem. dan krijg ik elke keer moordnijgingen vies rotwijf
G*dverdomme zeg, hoe oud ben je? 12?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:00 schreef erwinrt het volgende:
Jetix omdat er bepaalde dingen op komen waar ik verslaafd aan ben zoals Room 402 ookal heb ik alles gezien. en The Tofu`s.. die lola is zoo leuk:p
Sinds vorige weekquote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
G*dverdomme zeg, hoe oud ben je? 12?
Een vrouwelijke homo....ben je bekend met het woord lesbie?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:02 schreef erwinrt het volgende:
Nouja ze mag blijven leven, als ze die varkenskop verbouwt. en wat aan der rotstem doet. ze klinkt net als een vrouwlijke homo ofzo
Sita staat inderdaad gelijk aan brommers, vuilnisbakken en tuig.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
Brommermerken kunnen niet dood.
Totally Spies!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom kijk je Jetix? En waarom schakel je niet naar een andere zender?
Open er een topic overquote:Op woensdag 12 april 2006 14:07 schreef erwinrt het volgende:
Komop, he er zijn genoeg nejaarden die de donald duck lezen omdat het gewoon leuk is!
Jetix kan ook leuk zijn maar sita verpest alles.
nejaarden lezen geen DDquote:Op woensdag 12 april 2006 14:07 schreef erwinrt het volgende:
Komop, he er zijn genoeg nejaarden die de donald duck lezen omdat het gewoon leuk is!
Jetix kan ook leuk zijn maar sita verpest alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |