abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39348283
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:07 schreef Mr_T het volgende:

[..]

[afbeelding]
In het Dagblad van het Noorden staat vandaag ook een artikel over hem: "HIJ VERDOOFDE HUN EERST MET DRUGS ER GING ER BEHOORLIJK OP LOS." Jammer dat ik nu niet in het Noorden woon, ik kan die krant dus niet kopen. Zijn er anderen van wel die ons op FOk hiermee willen helpen?

ps: hetzelfde voor de REVU van een paar weken terug had een artikel over hem (pech, gemist).
pi_39357645
Ik lees op GS dat hij 15 meisjes heeft verkracht en ook verdacht wordt van 1 moord.
Ze hebben hem blijkbaar kunnen oppakken omdat hij zo slim was om met zijn ouders te bellen vanuit Brazilië.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39364078
Hij is wel veranderd op de foto trouwens Het is dat het erbij staat had hem anders niet echt herkent.
pi_39364417
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:03 schreef moi_vietje het volgende:
Hij is wel veranderd op de foto trouwens Het is dat het erbij staat had hem anders niet echt herkent.
En jij hebt hem dan nog persoonlijk gekend, mensen kunnen soms erg veranderen...Je zou hem misschien zo hebben voorbijgelopen. (alhoewel hij is erg groot). Ja, langer haar, baardje. Maar ook die balk op de foto maakt herkenning natuurlijk ook een stuk lastiger.....

Ook ik had het eerst niet door van de foto, toen ik zag dat het erbij stond...
Je moet inderdaad wel zes keer kijken of ie lijkt op die andere fotoos.

Vandaar dat ik het wel erg frapant vind dat de politie hem kennelijk we heeft herkend. Sterk staaltje van Nederlandse en Brazilliaanse politie.

Artikel in de Telegraaf vast ook gelezen? Echt hard schrikken....Volgens bronnen in de telegraaf heeft hij zichzelf verraden door met Nederland (waarschijnlijk thuisfront) te bellen....
Tja, hij was wel heel slim, maar kennelijk niet slim genoeg....

Nederland is kampioen met telefoontaps....foutje bedankt

[ Bericht 4% gewijzigd door EchtGaaf op 29-06-2006 19:20:53 ]
pi_39364592
Ja ik heb het gelezen. En toch maar even de krant gekocht. Ben toch wel nieuwsgierig en blij voor zijn slachtoffers dat hij gepakt is. Ben trouwens benieuwd of er nu meer aangiftes binnen komen. Want je hebt altijd mensen die op sensatie uit zijn. Ik las net ook weer iets tegenstrijdigs dat het er 4 waren en bedreigd met een vuurwapen op http://www.bndestem.nl/buitenland/article459463.ece
Misschien heeft hij die baard wel pas sinds hij in cel zit. Maar lang zijn hoeft niet meteen in te houden dat je iemand herkent. Het is wel een aanknopingspunt. Maarja hij is ook licht getint en die mensen zijn er wel meer in Brazilie alleen zijn ogen zal ik meteen herkennen (namelijk de zelfde kleur en uitstraling toen der tijd als mijn vader). Lichte ogen en een getinte huidskleur vallen eerder op dan wanneer zijn ogen gewoon bruin waren geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door moi_vietje op 29-06-2006 19:21:49 (blond he typ weer eens iets fout) ]
pi_39364905
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:20 schreef moi_vietje het volgende:
Ja ik heb het gelezen. En toch maar even de krant gekocht. Ben toch wel nieuwsgierig en blij voor zijn slachtoffers dat hij gepakt is. Ben trouwens benieuwd of er nu meer aangiftes binnen komen. Want je hebt altijd mensen die op sensatie uit zijn. Ik las net ook weer iets tegenstrijdigs dat het er 4 waren en bedreigd met een vuurwapen op http://www.bndestem.nl/buitenland/article459463.ece
Misschien heeft hij die baard wel pas sinds hij in cel zit. Maar lang zijn hoeft niet meteen in te houden dat je iemand herkent. Het is wel een aanknopingspunt. Maarja hij is ook licht getint en die mensen zijn er wel meer in Brazilie alleen zijn ogen zal ik meteen herkennen (namelijk de zelfde kleur en uitstraling toen de tijd als mijn vader). Lichte ogen en een getinte huidskleur vallen eerder op dan wanneer zijn ogen gewoon bruin waren geweest.
Hij heeft zo op de foto te zien inderdaad ook wel een markant hoofd. Dat wel. Klop het dat hij zo'n markant loopje heeft (zie telegraaf)....En die kleur ogen en licht getinte huidskleur kom je bijna niet tegen....Maar hij kan ook gekleurde lenzen hebben gedragen.

Hij is wekenlang niet meer naar de kapper geweest. het baardje is langer dan die van een paar dagen cel. Dat baardje is vermoedelijk van zeker 1 a 2 weken?....

Ik ga de BNdestem ook nog ff lezen..Het verhaal wordt wel steeds groter. Maar politie heeft niet voor niets zo grote actie op touw gezet....
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:19 schreef moi_vietje het volgende:
Wat ik mij nog herinner was dat hij erg open was over zijn gegevens. Misschien wel iets of wat naief slim maar naief denk ik dan. Maar goed het blijft gissen. En het wachten is op de details als ze ooit vrij gegeven worden.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. ik lees alles nogal kritisch. Je meldde nog dat hij erg eerlijk was bijna naief zelf. En toen las ik ook nog een over zijn marante manier van lopen (zie telegraaf vandaag) dacht ik toen weer ff ting ting.... Je weet vast wat ik bedoel maar ik wil net als jou mijn vingers niet aan branden. Doe ik dus ook maar niet verder. Maar het viel me weer op.....

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 29-06-2006 19:59:10 ]
pi_39364907
Ik denk dat die jongen zich van het leven gaat beroven. Een echte narcist zal op deze manier zo gekrenkt zijn...
pi_39365057
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk dat die jongen zich van het leven gaat beroven. Een echte narcist zal op deze manier zo gekrenkt zijn...
Dag Konniekipje. Blij je hier weer te "horen""

Waar uit maak je op dat hij een narcist is? Beroven narcisten zich eerder van het leven dan? ( Ook ik probeer een beeld van de jongen te krijgen........).
pi_39366036
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dag Konniekipje. Blij je hier weer te "horen""

Waar uit maak je op dat hij een narcist is? Beroven narcisten zich eerder van het leven dan? ( Ook ik probeer een beeld van de jongen te krijgen........).
Haha, nouja, wat ik al eerder zei, het is de klassieke psychopaat. Iemand met geen geweten, boven gemiddeld intelligent. antisociale persoonlijheidsstoornis/narcistische persoonlijkheidsstoornis. Bij een krenking cq opname kan de innerlijke spanning zo stijgen dat een impulsieve actie wordt ondernomen.
Als het echter een zuivere antisociale persoonlijkheidsstoornis is, zal een zelfmoordpoging niet zo snel voor de hand liggen. Maar gezien het verleden van veel pesten denk ik dat er eerder een narcistische persoonlijkheid is ontwikkeld. Vaak zijn zulke kinderen erg grenzeloos opgevoed.

De theorie van psychopathie is een vak apart, maar wel erg boeiend.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:05:07 #235
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39366149
Konnie heeft gelijk.

Ik zou dat namelijk ook doen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_39366328
Hij is voor velen kennelijk een fascinerende figuur, dat blijkt wel uit alle aandacht, ook hier op Fok.

Mij intrigeert hij ook wel: gepeste sprinkhaan wordt stoere macho die genoeg vrouwen kan krijgen maar ze verkracht. En dan is hij nog zeer intelligent ook. Leent zich wel voor een verfilming of roman, beetje het scenario van American Psycho.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:10:16 #237
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39366336
Hoewel na het uitzitten van de straf vertrekken naar een buitenland en daar de pseudo Hannibal Lecter uithangen ook een optie is.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_39366351
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:09 schreef Soul79 het volgende:
Hij is voor velen kennelijk een fascinerende figuur, dat blijkt wel uit alle aandacht, ook hier op Fok.

Mij intrigeert hij ook wel: gepeste sprinkhaan wordt stoere macho die genoeg vrouwen kan krijgen maar ze verkracht. En dan is hij nog zeer intelligent ook. Leent zich wel voor een verfilming of roman, beetje het scenario van American Psycho.
Het is om de publiciteit dat het zo interessant is, ik kan je zeggen dat ik tijdens mijn werk genoeg van dit soort heerschappen ontmoet. Daarin is hij geen uitzondering.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:12:32 #239
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39366407
Denk maar aan een personage als The Talented Mr Ripley.
pi_39366589
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:02 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Haha, nouja, wat ik al eerder zei, het is de klassieke psychopaat. Iemand met geen geweten, boven gemiddeld intelligent. antisociale persoonlijheidsstoornis/narcistische persoonlijkheidsstoornis. Bij een krenking cq opname kan de innerlijke spanning zo stijgen dat een impulsieve actie wordt ondernomen.
Als het echter een zuivere antisociale persoonlijkheidsstoornis is, zal een zelfmoordpoging niet zo snel voor de hand liggen. Maar gezien het verleden van veel pesten denk ik dat er eerder een narcistische persoonlijkheid is ontwikkeld. Vaak zijn zulke kinderen erg grenzeloos opgevoed.

De theorie van psychopathie is een vak apart, maar wel erg boeiend.
Boeiend zeer zeker. En zeker de forensische psychologie

Ja maar de vraag is: is dit wel een klassiek geval van pure ASPS?? Dat vraag ik mij sterk af.....Zeker als ik alle post leest ....is er niet iets meer aan de hand als je alles zeer nauwkeurig naleest ?? ( bronnen GS, HP/deTIJd, revu, telegraaf etc etc)

Basseer je ASPS puur op het standaard dader profiel of baseer je dit op alle info die je over hem kunt lezen?
pi_39366590
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:10 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Het is om de publiciteit dat het zo interessant is, ik kan je zeggen dat ik tijdens mijn werk genoeg van dit soort heerschappen ontmoet. Daarin is hij geen uitzondering.
Door de publiciteit horen we ervan en raken we gefascineerd. Die andere gevallen komen kennelijk niet zo uitbundig in de publiciteit.

Maar zoals jij hem omschreef :
quote:
Bij een krenking cq opname kan de innerlijke spanning zo stijgen dat een impulsieve actie wordt ondernomen.
Met dat impulsieve lijkt zijn werkwijze in tegenspraak: hij leek zijn slachtoffers goed uit te kiezen, had vantevoren die drug bij zich, etc. Is toch niet impulsief. Wat jij zegt zou het geval zijn als een meisje met wie hij vrijwillige seks van plan is, hem uitlacht om zijn kleine pikkie waarna hij in woede ontsteekt en haar verkracht. Ofzoiets
pi_39366625
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:09 schreef Soul79 het volgende:

Een filmscript schrijven zou niet moeilijk meer zijn denk ik...
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:18:53 #243
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39366645
Fok! zou precies iets voor 'm zijn trouwens.
pi_39366648
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:17 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Wat jij zegt zou het geval zijn als een meisje met wie hij vrijwillige seks van plan is, hem uitlacht om zijn kleine pikkie waarna hij in woede ontsteekt en haar verkracht. Ofzoiets
True
pi_39366756
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:18 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

True
dan kan mijn scenario vast ook wel, een homo in een heftige chronische ontkenningsfase die zich wil bewijzen als hetero maar alleen dan vrouwen kan 'nemen', leutertechnisch gezien, als hij ze letterlijk neemt, zonder te vragen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39366822
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef milagro het volgende:

[..]

dan kan mijn scenario vast ook wel, een homo in een heftige chronische ontkenningsfase die zich wil bewijzen als hetero maar alleen dan vrouwen kan 'nemen', leutertechnisch gezien, als hij ze letterlijk neemt, zonder te vragen.
hoe denkt KONNIEKIPKE hierover??
pi_39366904
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

hoe denkt KONNIEKIPKE hierover??
Jongens, mijn ego niet te veel strelen he?
pi_39367031
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:18 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

True
Dan zit het waarschijnlijk dus anders. Hij lijkt dan meer op bv. de Utrechtse serieverkrachter, die (dacht ik) ook erg berekenend te werk ging.

Hij kickt gewoon op het verkrachten zelf en plant dat vantevoren. En waarom hij daarop kickt, tja, daar kun je veel over lullen. Wraak op vrouwen in het algemeen, omdat die hem vroeger afwezen, homo in ontkenningsfase, of gewoon een fetisj. Enzovoorts, kan allemaal.
pi_39367038
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:25 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Jongens, mijn ego niet te veel strelen he?
Ik stel je bijdragen zeer op prijs. Zeker van deskundigen

Kan het zijn dat hij homo is, en dit ontkent, maar dat hij dat op deze manier misschien wilt ontkennen?

Komt dat voor?
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:30:04 #250
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39367070
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:29 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Dan zit het waarschijnlijk dus anders. Hij lijkt dan meer op bv. de Utrechtse serieverkrachter, die (dacht ik) ook erg berekenend te werk ging.

Hij kickt gewoon op het verkrachten zelf en plant dat vantevoren. En waarom hij daarop kickt, tja, daar kun je veel over lullen. Wraak op vrouwen in het algemeen, omdat die hem vroeger afwezen, homo in ontkenningsfase, of gewoon een fetisj. Enzovoorts, kan allemaal.
Hij wil alleen de machtigste zijn. De grootste, de beste. De meest onweerstaanbare.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')