Ja lekkere remiquote:Op woensdag 12 april 2006 13:20 schreef -DizzeL- het volgende:
Je kan toch ook alleen op vakantie gaan ?
is dit je 1e zomer?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:22 schreef Gebs het volgende:
Mij hoor je toch ook niet klagen dat ik de hele zomer thuis zit.![]()
Misschien kunnen jullie samen op vakantie !quote:Op woensdag 12 april 2006 13:22 schreef Gebs het volgende:
Mij hoor je toch ook niet klagen dat ik de hele zomer thuis zit.![]()
Gelukkig weet ik beterquote:Op woensdag 12 april 2006 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
De reden dat wij dit lezen, is de reden dat jij geen vriendin hebt..
Think about it
1. Huilie, kun je jezelf niet eens vermaken?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:19 schreef Katana het volgende:
Vrienden gaan allemaal op vakantie dus ben ik genoodzaakt om de hele zomer alleen thuis te zitten
Dti is mijn 2e zomer, en ik vind het niet eens erg.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:24 schreef Katana het volgende:
[..]
is dit je 1e zomer?
Dit zou mijn 3e zomer op rij worden![]()
Vorig jaar geen geld, jaar ervoor persoonlijke omstandigheden![]()
Het gaat over het feit dat ze met hun vriendin op vakantie gaan en ik wil ook op vakantie.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef RetepV het volgende:
[..]
1. Huilie, kun je jezelf niet eens vermaken?
2. Bangie, durf je niet in je eentje naar het buitenland?
http://www.djoser.nl
Vette site.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef RetepV het volgende:
[..]
1. Huilie, kun je jezelf niet eens vermaken?
2. Bangie, durf je niet in je eentje naar het buitenland?
http://www.djoser.nl
Nog een leuke: www.trekamerica.comquote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Vette site.![]()
Ik ben vorig jaar zomer in mijn eentje naar Keulen gegaan. Alleen reizen is juist fantastisch. Je komt toch wel mensen tegen.
Waarom niet? Als je het goed aanpakt ben je niet lang alleen!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:31 schreef Katana het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat ze met hun vriendin op vakantie gaan en ik wil ook op vakantie.
En nee ik ga niet in mn 1tje, beetje gezelschap is wel zo gezellig niet.
Jij zou dus wel in je 1tje gaan stappen op Kreta![]()
Er zijn dus geen andere bestemmingen dan Kreta. zonder stappuh is het geen leuke vakantie zeker?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:31 schreef Katana het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat ze met hun vriendin op vakantie gaan en ik wil ook op vakantie.
Een hele vakantie lang gaan zuipen, slapen, neuken en stappen op kreta of aan de costa del soa is dan ook weer typisch zoiets voor breezah's en bacoboys. En die zijn natuurlijk bang om niet met een groep te gaan, want dan vallen al je zekerheden in het leven ineens onder je vandaanquote:Op woensdag 12 april 2006 13:31 schreef Katana het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |