abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36885118
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat was natuurlijk een geintje. Nu weer OT graag.
Joh...

Okay OT: Je zal zien als je ze spreekt dat het best allemaal meevalt.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_36885125
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:52 schreef gronk het volgende:
Typisch geval van 'een foto zegt meer dan 300 postings'
Idd ja, wel interessant om dit te horen zo!
pi_36886251
Eigenlijk is het ook een erg seksistisch programma, moet je de boel eens omdraaien en een programma maken van mannen die klagen dat de vrouw het huishouden niet goed doet.. dan roept heel nederland "doe het dan zelf", maar in dit geval is de vrouw een hulpeloos wezen die achterover hoort te gaan zitten terwijl de man al het werk doet
  woensdag 12 april 2006 @ 14:11:21 #29
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36886383
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:07 schreef Esc het volgende:
Eigenlijk is het ook een erg seksistisch programma, moet je de boel eens omdraaien en een programma maken van mannen die klagen dat de vrouw het huishouden niet goed doet.. dan roept heel nederland "doe het dan zelf", maar in dit geval is de vrouw een hulpeloos wezen die achterover hoort te gaan zitten terwijl de man al het werk doet
Lang leve de emancipatie
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_36886438
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:07 schreef Esc het volgende:
Dat programma is er ook hoor...
Die twee vrouwen die even komen huishouden.

Oh, dus dat mag als je vrouw bent? *Achter over leunt...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_36886590
Mwah, veel van dat soort programma's is min of meer nep. In Holland Staat een Huis is altijd in het Weekend. (Zegt men) Nou, amehoela, er wordt vaak zet nog even iets geregeld met een bouwmarkt als er plots iets niet is. Ja, op zondag zeker. Nee hoor, dat wordt ws ook door de weeks opgenomen op 2 of meer dagen.

Van TV programma's zeg ik altijd dat alleen het nieuws ws nog echt is. Verder is alles nep.
  woensdag 12 april 2006 @ 14:38:39 #32
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36887298
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef Marsepein het volgende:
Mwah, veel van dat soort programma's is min of meer nep. In Holland Staat een Huis is altijd in het Weekend. (Zegt men) Nou, amehoela, er wordt vaak zet nog even iets geregeld met een bouwmarkt als er plots iets niet is. Ja, op zondag zeker. Nee hoor, dat wordt ws ook door de weeks opgenomen op 2 of meer dagen.

Van TV programma's zeg ik altijd dat alleen het nieuws ws nog echt is. Verder is alles nep.
Zelfs het nieuws is selectief en soms nep (shownieuws en andere SBS nieuwsdingen).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 12 april 2006 @ 14:38:47 #33
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36887304
quote:

Van TV programma's zeg ik altijd dat alleen het nieuws ws nog echt is.
Je moest eens weten.

dacht je echt dat bin laden in een grot zat? Die grot is een zorgvuldig uitgehakt decor in een hypermoderne studio
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 12 april 2006 @ 14:39:05 #34
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36887314
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:53 schreef sanger het volgende:

[..]

Heb ik niet. Sorry.
Jammer!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_36889853
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:38 schreef gronk het volgende:

[..]

Je moest eens weten.

dacht je echt dat bin laden in een grot zat? Die grot is een zorgvuldig uitgehakt decor in een hypermoderne studio
wag the dog
  woensdag 12 april 2006 @ 19:20:49 #36
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36896294
quote:

Ja, maar van in Holland staat een huis heb ik ook al gehoord dat de afwerking verre van goed is.....
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36897082
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, maar van in Holland staat een huis heb ik ook al gehoord dat de afwerking verre van goed is.....
Je kunt afwerking op zoveel manieren doen, maar de meest tijdsintensieve is vaak ook de mooiste. Een vriendin van mij schildert vaak haar kamer opnieuw (grote woonkamer). Doet ze in 1/2 dag. Maar dat zie je echt wel...
pi_36897615
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Huren is niet nodig, mijn schoonvader heeft een eigen steiger. Maar om bij dat deel van het dak te kunnen komen moest je wel over dat dak lopen. En de buurman weigerde daar toestemming voor te geven.
Weigeren van toestemming kon niet. De buurman moest op basis van artikel 56 van boek 5 burgerlijk wetboek toestaan dat er tijdelijk gebruik gemaakt werd van zijn dak.
Anti-reclame op TV was daar helemaal niet voor nodig
pi_36906229
Nou, wat ik hier allemaal lees... het waren niet mijn meest favoriete programma's (de hier genoemde), maar dit is wel heel erg! Ik heb die aflevering helaas gemist. Zijn ze ook ergens online te bekijken? Vast niet zeker...

Maar wat ik mij nu afvraag, bij zo'n uitzending teken je toch een overeenkomst / contract? Staat daarin dan niet vermeld dat zij het huis afmaken?

Gelukkig zijn er ook programma's waar het wel goed gaat, dat "verneuk het huis van je buurman" programma van Martijn Krabe, dat is echt top. Vooral de laatse aflevering waar de buurvrouw echt woedend was, dat kan je niet acteren...
  woensdag 12 april 2006 @ 23:20:42 #40
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36906387
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef frederik het volgende:

[..]

Weigeren van toestemming kon niet. De buurman moest op basis van artikel 56 van boek 5 burgerlijk wetboek toestaan dat er tijdelijk gebruik gemaakt werd van zijn dak.
Anti-reclame op TV was daar helemaal niet voor nodig
Ja, iedere nederlander wordt geacht de wet te kennen.
  donderdag 13 april 2006 @ 09:07:02 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36911753
Er was trouwens al een topic over dit programma. Dus ik heb de TT een heel klein beetje aangepast.
  donderdag 13 april 2006 @ 09:08:41 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36911773
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:09 schreef sanger het volgende:
Tja, maar dat ze dan gaan filmen terwijl het niet af is. En je het daarna zelf maar mag bekijken of het ooit afkomt op de manier waarop hun eraan begonnen zijn.

En de insteek snap ik ook wel. Maar als de presentator de neef gaat aanvallen over zijn timmerwerk dat het niet deugd en de neef een timmerman is met veel ervaring en alleen zeer goede referenties snap ik die insteek niet meer.
Dat is toch het doel van het programma? "Degene die het niet af maakt, is een prutser. Anders had hij het wel afgemaakt." Daar komt het op neer.
En ja, dat mag dan vervelend zijn, maar daar had zijn vriendin iets eerder over na mogen denken.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 13-04-2006 09:14:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')