Ik volgquote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef laffer het volgende:
[..]
dan ga ik met alle dames naar een andere kroeg![]()
je bent gewoon narrig dat ik er dan met de meiden vandoor ga hèquote:Op woensdag 12 april 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:
ok, meeting vervroegd, het WK waren we vergeten':').
Ja, ik ben heel bang iddquote:Op woensdag 12 april 2006 19:48 schreef laffer het volgende:
[..]
je bent gewoon narrig dat ik er dan met de meiden vandoor ga hè![]()
De 16e speelt Nederland dus....quote:Groep C
10-6 Argentinië - Ivoorkust
11-6 Servië-Montenegro - Nederland (15.00 uur)
16-6 Argentinië - Servië-Montenegro
16-6 Nederland - Ivoorkust (18.00 uur)
21-6 Nederland - Argentinië (21.00 uur)
21-6 Ivoorkust - Servië-Montenegro
Tegen Salomon Kalouquote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef HeatWave het volgende:
tja, maakt mij niet zoveel uit, als Nederland zelf niet speelt hoef ik geen voetbal te zien perse.
[..]
De 16e speelt Nederland dus.....
is het dan niet bomvol in elke kroeg?quote:
Dat zeg ik dus net..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:59 schreef laffer het volgende:
[..]
is het dan niet bomvol in elke kroeg?![]()
dat posste we op hetzelfde tijdstip, doe es niet zo saggoquote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus net..
Is gewoon niet slim denk ik.
Ik doe niet sjaggoquote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef laffer het volgende:
[..]
dat posste we op hetzelfde tijdstip, die es niet zo saggo![]()
Ik heb een voorkeur voor vrouwen en bier!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:09 schreef HeatWave het volgende:
en er komen vast nog wel meer mensen voorbij in dit topic met een voorkeur.
Gezellig ik ben ook richting Pinkpop, lowlands ook Reading Festival, Bospop, Haldern, Roskilde, Dour & Indian Summer & Julianapop dat daar nog bij komt.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:12 schreef HeatWave het volgende:
Festivals, goed punt. Ik heb al Pinkpop kaarten, en Lowlands komt er misschien ook nog bij...
ok, we gaan aankomend weekend.
Vrijdag dan he? Ik wil kunnen uitslapen na een meetingquote:Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezellig ik ben ook richting Pinkpop, lowlands ook Reading Festival, Bospop, Haldern, Roskilde, Dour & Indian Summer & Julianapop dat daar nog bij komt.
Tsja morgne maar?
Puik plan, ik vlieg wel ff overquote:Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijdag dan he? Ik wil kunnen uitslapen na een meeting.
quote:
ga je schamen, zeker met zo;n nickquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je schamen, zeker met zo;n nick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |