Heb k al gezien, gijsjes topicquote:Op woensdag 12 april 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.filecabi.net/video/06silly-accidents.html
Hier. Lachen
Er zijn meer mensen hier hequote:
Nee daarom, sowieso is D12 vrij rustig dacht ik...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
Nee maar er is geen aanleiding voor geweest tot zover bekend is. D12 heeft ook nog niet gereageerd, ik denk dat ze emotioneel kapot zijn nu. Proof was toch wel 1 van de hoofdmembers zeg maar, en ze waren ook allemaal dikke vrienden met elkaar...
Proof dist ook niet vaak andere MC's, dus of het een afrekening van een andere rapper is denk ik ook niet..
Je moet de lange route nemenquote:(6) Indien u de 9 km-variant wilt lopen blijft u de LAW volgen. U passeert het gemaal ‘De Neust’ aan uw rechterhand en blijft de slingerende asfaltweg, Appeldijk, volgen. 100 meter na boerderij ‘de Hoge Sluis’ maakt de asfaltweg een haakse bocht naar rechts. U gaat voor de bocht linksaf door een wit hek een onverhard dijkpad op, Mariënwaerdt Hooidijk. Volg de routebeschrijving verder vanaf *.
Waren ze ook, behalve dan tegen Ja Rule, maar die beef is allang afgelopen ook...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen hier he
[..]
Nee daarom, sowieso is D12 vrij rustig dacht ik...
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
Ik kan hem gewoon niet vindenquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon niet vinden
Ik zeg niet dat ik hem helemaal kwijt ben, kwijt in de zin van nooit meer terug zien. Maar ik heb het hele huis al na gezocht en hem nog niet gevonden
Als ik hem maar niet op school heb laten liggen![]()
Het was die neger.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:05 schreef RaymanNL het volgende:
Godverdomme man, ik baal als een stekker
DS+7 spellen+ tastje (9.95)+ GBA spel= 480 euro![]()
+ emotionele waarde = onbetaalbaarquote:Op woensdag 12 april 2006 12:05 schreef RaymanNL het volgende:
Godverdomme man, ik baal als een stekker
DS+7 spellen+ tastje (9.95)+ GBA spel= 480 euro![]()
Je mooeeederquote:Op woensdag 12 april 2006 12:21 schreef Jig het volgende:
nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |